Skal ha ny center! Kan folk gi meg anbefalinger? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate zantrix sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Stilig soundfre@k! Hvordan synst du den låter? går dialoger, detaljer og trøkk fint? er det greit med trøkk i den? Hva driver du den med?

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Focal, Audiovector og Revel lager alle skikkelig dimensjonerte senterhøyttalere.
    Si6 senterkanalen (den rimligste varianten) ligger vel på rund 16K og er knall bra.
    Focal har jo senterhøyttalere i mange klasser, CC1000BE er en skikkelig flott senterkanal, den ligger vel på ca. det samme som Audiovector.
    Revel har store senterkanaler i alle sine serier, beklageligvis er Revel litt dyrt her i Norge, men hør med A varer i Sandnes før du bestemmer deg. Revel KAN senterkanaler.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har veldig lyst på CMC selv, men ser at den har veldig lav følsomhet (85 dB). HTM62 og HTM61 har til sammenligning 90 dB. Det betyr kanskje at man bør ha en veldig kraftig forsterker for å drive CMC'en?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lette selv etter en god senter-høytaler for ett års tid siden. Etter mye leting fant synes jeg at uansett ble lyden veldig "spinkel". Testa vel 8 - 10 forskjellige.
    Fikk aldri senteren til å spille som jeg ville, (jeg er muligens en sær f... som flere her 8) )

En kveld tok jeg og satt mine 2 bakhøytalere (Dali 606) som en senter,... Ka-sjing... funka som bare det. ingen bassmangel eller kasselyder.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •