Drømmen om oppgraderinger... Nye fronter i toppklasse! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 45 av 45
    Intermediate stapedius sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Jeg ville sett på brukte Revel Ultima Salon eller Studio fra statene. De lager fullt surroundoppsett og du får nå alt til en relativt billig penge med tanke på at frontene har en nypris på over 230.000.
    Da de startet var idéen å lage den beste høyttaleren verden hadde hørt.
    Revel Ultima Salon - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Golvhögtalare
    Revel Ultima Voice - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Centerhögtalare
    Revel Ultima Embrance - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Surround-/ stativhögtalare
    Revel Ultima Gem - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Surround-/ stativhögtalare
    Revel Ultima Sub-30 - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Aktiva subbasar

Ser du på f.eks audiogon.com så kan du få dem nede i 60.000, mener jeg å ha sett.
    De finnes i svart, rosewood, og aluminium.
    eksempel på pris:
    AudiogoN ForSale: Revel Ultima Salon

De har også kommet med en ny modell som visstnok skal spille vanvittig:

Denne finnes også til ok priser på audiogon.
    ---it's-the
    Stereophile: Revel Salon loudspeaker
    Stereophile: Revel Ultima Salon2 loudspeaker
    Wotg her på forumet har Revel Ultima Studio, som er en litt mindre versjon av Salon med et element mindre. Kanskje han er villig til å la deg høre litt?
    Var jo ganske stor forskjell på utseendet her.. Selv syntes jeg begge på sin måte ser skikkelig frekke ut! Kanskje litt lyse sideflater på de gamle? Tenker på skinn etc ved kinofremvisning.. men de fåes vel i andre farger. Nr.2 er kanskje mer estetisk anlagt.. Koster disse altså 230k nye? ...

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stapedius
    Var jo ganske stor forskjell på utseendet her.. Selv syntes jeg begge på sin måte ser skikkelig frekke ut! Kanskje litt lyse sideflater på de gamle? Tenker på skinn etc ved kinofremvisning.. men de fåes vel i andre farger. Nr.2 er kanskje mer estetisk anlagt.. Koster disse altså 230k nye? ...
    Salon2 den nye har pris på 240 for paret, men det er sikkert ett lite prutemonn :-D

Intermediate stapedius sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er jo også et poeng at dersom jeg kun bytter ut frontene vil jeg kunne få problemer med lydsignaturen i en helthetlig kino-opplevelse. Men vil kanskje tro at ved å bytte ut fronter + senter, så er det hele overkommelig film-messig. Lyden bakover er jo ikke akkurat den mest fremtredende... eller hva mener dere? (har altså alt fra B&W nå)

Music_Man
    Guest
    Her var det mye fryd pg pryd for øynene.. men i en prisklasse jeg bare kan drømme om...

Audio_Dude
    Guest
    Revel Ultima Salon2 loudspeaker - NYDELIGE!

Skal levere lottokupong hver uke i 2009!

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •