Subwoofer B&W ASW608 VS ASW610 VS ASW610XP VS B&W PV1

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Subwoofer B&W ASW608 VS ASW610 VS ASW610XP VS B&W PV1

Skal ha meg ny subwoofer og har kommet frem til at valget står mellom disse 4. Dette er på grunn av plassmangel i min leiliget og at jeg liker designet:-D ! Noen som har erfaringer med disse 4 og evt har testet de opp mot hverandre?

Takker masse for svar!

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PV1 er en værsting. og krever ikke spesielt mye jobbing for å sitte som ei "kule".
    610 er som de fleste andre BW subwoofere, ikke spesielt ruvende i terrenget, men spiller veldig bra med resten av 600 serien. Søstern hadde 608 først, men byttet til 610. Nå skal det sies at hun bestitter et par med BW 683 høyttalere da .

610XP har jeg ikke hørt, men regner med at den er ganske så heftig . Tipper du blir fornøyd med denne, om den er så mye bedre som spesifikasjonene tilsier.

Tror det beste er å ta en lytt selv egentlig. Men "kula" er jo den desidert tøffeste designmessig . Spesielt om du kjører samme stil på høyttalerene .

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okey, så det er egentlig som de sier, jo dyrere jo bedre :razz:

Skal bruke suben til disse fronthøytalerne, Høyttaler - Gulvhøyttaler | Hi-Fi Klubben: ARGON 7012 Høyttalere så det er nok som du ser, kula vil nok desidert se best ut utseendesmessig, men så kommer jo alltids den prisen da :twisted:

Noen som har noen tips til hvilken av de 4 subene som vil passe best til disse fronthøytalerne, har en Denon AVR-2105 som receiver.

Intermediate fordfiesta sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,071
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt JBL 10" sub og SA 10" sub tidlegere, nå har jeg B&W 608, tror det aller viktigste med sub er å få plassert de optimalt.
    På min lille hybel blei det mer bass på utsiden av stua enn inne i stua med 10 tommerne.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okey, skal få testet det med plasseringene, den suben jeg har nå fra Argon har stått på samme plassen siden jeg kjøpte anlegget, er bare så merkelig at den spiller så rommet rister ved film, mens ved musikk så spiller den daff bass på sanger som egentlig har masse bass!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •