Pioneer lx 51 til Patos basic 410 mkII?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer lx 51 til Patos basic 410 mkII?

Jaaa, da vant jeg plutselig en auksjon på netthandelen(Impuls) - fikk et sett med patos 410 mkII for 1300,-
    Noen som vet om min pioneer lx 51 får skikkelig liv i disse?
    Ser nå etterpå at de er på bare 4ohm , har hørt at Pio' ikke er så glad i sånne høytalere?

Noen som har noen innspill?
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har brukt Patos sammen med Pioneer her?
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torolan
    Jaaa, da vant jeg plutselig en auksjon på netthandelen(Impuls) - fikk et sett med patos 410 mkII for 1300,-
    Noen som vet om min pioneer lx 51 får skikkelig liv i disse?
    Ser nå etterpå at de er på bare 4ohm , har hørt at Pio' ikke er så glad i sånne høytalere?

Noen som har noen innspill?
    Vet bare att 4 ohms høytalere og Pioneer's LX recivere ikke passer så bra .

Har selv også lest advarsel i diverse forum så jeg sendte forespørsel til Pioneer for en stund siden da jeg har Patos og ønsket å kjøpe LX å fikk til svar

Det anbefales ikke å bruke 4 ohms på LX50.
    LX serien på våre forsterkere passer med 6-8 ohm.

Passer du godt på kan det gå bra men det har du ingen garanti for ...........

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er noe sånt jeg har hørt også,men tenkte kansje dette var litt overdrevet,og at noen kansje hadde prøvd det i praksis! Har jo sub(som skal byttes ut),så tenkte at reciveren fikk litt avlastning p.g.a dette,og at det derfor kunne funke bra likevel! Er vel bare å passe på at den ikke blir altfor varm,er det ikke det da? Ellers hadde det jo vert moro hvis noen hadde prøvd denne kombinasjonen - hvordan det låter rett og slett?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •