Tips til rimelige, men gode hodetelefoner... - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Gikk selv fra Koss PortaPro til AKG k412p og har ikke angret. Mer oppløst lyd, ca samme pris. Se her:Hardware.no - Prisguide - AKG K 412 P

Det finnes en lukket utgave som er relativt likt ellers, AKG k414p. Hardware.no - Prisguide - AKG K 414 P

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    K414p fant jeg noe ukomfortable når jeg prøvde disse.
    Jeg tror ikke de er de beste til aktiv bruk som jogging o.l.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xoop
    Ikke enig med de som skriver Porta pro, dette må være et av de mest oppskrytte hodetelefonsettene noen sinne. Ullen lyd med en god del bass, ikke akkurat hva jeg vil betegne som god lyd.
    Vel, ja porta pro har mye bass, å de farga lyden litt (men e nu på ingen måten ullen, men nu har æ da de gamle som kosta 1000krona). Deffør e de perfekt tell feks MP3 spellera, PClydkort osv osv, da det nesten ikke e bass i sånner aparata og at dem høres kjedelig ut.

Men før all del det finnes VELDIG mange andre å mye bedre headset, men som en del andre her sir, tell 300 krona så e det verkelig mye GO lyd før pengan.

Som et siste å stort pluss, dem ser kanskje litt skjør ut, men de e nesten umulig å ødelegg!!

Active Reksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AMan
    Men før all del det finnes VELDIG mange andre å mye bedre headset, men som en del andre her sir, tell 300 krona så e det verkelig mye GO lyd før pengan.
    Porta Pro gir mest for pengene uten tvil... det med bassen følte jeg aldri var noe problem for jeg hadde bestandig savnet bassen når jeg kjøpte headset i den prisklassen...

men den med bøylen bak hodet som det ble snakket om tidligere i tråden heter for sporta pro og er akkurat samme headsettet med ett annet utseende... jeg kjøpte de når jeg skulle ha meg headset og de var veldig behagelig med bøylen bak hodet... men de tåler ikke like mye juling som porta siden det er litt mer plastikk...

Nå har jeg bestillt meg wesc bongo i romjula og de ble sendt fra cdon i dag...

Har du fått dine Hazze??

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har prøvd Koss Portapro, og jeg kan ikke si jeg var så veldig fornøyd med de. Håret satte seg fast mellom de to metallbøylene og lugget veldig. Den ene ''øreklokken'' løsnet fra festet og datt av i tide og utide. Men for all del, kan ikke forvente alt i den prisklassen heller. Har mange i klassen som bruker de og er fornøyde.

Newcomer Hazze sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Reksen

Nå har jeg bestillt meg wesc bongo i romjula og de ble sendt fra cdon i dag...

Har du fått dine Hazze??
    Jeg fikk pakken min fra cdon i dag, tok veldig lang tid. Til min store forskrekkelse lå hverken Bongoene eller Oboe i esken. Hvordan det er mulig å "glemme" 2 store headset i en pakke skjønner jeg ikke selv om det var 13-14 varelinjer på ordren. Har selfølgelig kontaktet cdon og klaget på dette men ikke fått noe svar enda.
    Har handlet masse hos cdon og aldrig hatt problemer med leveransetid eller innholdet i pakkene, men denne ordren har tatt lang tid og hadde flere mangler. Ganske frustrerende.

Active Reksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hazze
    Jeg fikk pakken min fra cdon i dag, tok veldig lang tid. Til min store forskrekkelse lå hverken Bongoene eller Oboe i esken. Hvordan det er mulig å "glemme" 2 store headset i en pakke skjønner jeg ikke selv om det var 13-14 varelinjer på ordren. Har selfølgelig kontaktet cdon og klaget på dette men ikke fått noe svar enda.
    Har handlet masse hos cdon og aldrig hatt problemer med leveransetid eller innholdet i pakkene, men denne ordren har tatt lang tid og hadde flere mangler. Ganske frustrerende.
    fikk ikke mine før i går jeg heller, men har ikke fått prøvd de enda... tror grunnen er at de har solgt så mye av bongo at de har måttet vente på flere... :/ aldri gått så treigt før med cdon og jeg har handlet en del der....

så det kan hende de er utsolgt?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •