2 passive subber og effekt(subforsterker)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer runarmoe sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

2 passive subber og effekt(subforsterker)

heisann!
    har nå plutselig to sånne http://www.lavpris.net/art-8.asp?id=27&iPageID=12 i sort pianolakk, men med ødelagte/defekte forsterkere. syns de er alltfor pene til å hive! så har lyst å bruke de i par! og har sett etter den enkleste=billigste løsningen på å få futt i dem! har en SVS PCi 25-31 på vei med schenker hit til meg :-) så vil ta seg av dypbassen og det virkelige trøkket! da de her ikke er oppgitt til å gå lenger ned enn 35Hz. men sliter litt med å finne noe brukbart å drive de med? siden jeg er avhengig av deling? har sett litt på proson subforsterker men er jo ikke av de kraftigste da? Proson SA-1200 (v.2)
    evt en hypex av noe slag? da må¨jeg jo bygge egen kasse til forsterkeren da men.. har sett på muligheten for å bytte ut forsterkerne som står i de her YH subbene, men er noe ukurante mål på de i forhold til de som er enkelt å fa tak i her til lands... dette her er jo ikke heller første prioritet siden jeg ikke kommer til å mangle bass akkurat :-) men har lyst å kunne bruke de her subbene til noe fornuftigt!

Newcomer runarmoe sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hmm

har da handlet en Proton AA2580 5kanals effektforsterker til da å drive de to subbene, kom over den på brukten og fikk en slik hyggelig pris at jeg måtte bare slå til :-) siden jeg tenker at den sikkert kan brukes til noe annet gøy hvis den ikke er en match for subbene! er den her det er snakk om Proton Audio AA-2580 Surround sound Power amp, Proton AS-2631 Preamp

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •