MJ Acoustics Pro 50 Mk II - bra sub??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

MJ Acoustics Pro 50 Mk II - bra sub??

Hei, nokså ny på forumet her. Er på jakt etter en sub for å komplettere mitt nylig sammensatte og beskjedne anlegg som hittil består av:
    Onkyo TX-SR606, Sony Blueray BDP-S350 og B&W DM600 -S2-serien høyttalere (front/center/bak)

Er godt fornøyd, har anlegget i en "hagedel" av vår stue med mye glass, og skifer på gulvet.
    Jakter nå på en god sub til en maxpris omkr. 5000,-
    Jeg vurderer XTZ 99 /12tommer, Velodyne, B&W ASW610 osv.

MEN: Maxwell HiFi i Stavanger snakker varmt om MJ ACOUSTICS PRO 50 MK II som er en liten tass med nedadvendt 10-tommer /120W - skal "spille fletta av langt dyrere sub'er". Det er klart at denne svarte klossen på 28x28x32 cm er både konevennlig og plasseringsvennlig. Pris 4995,-/ matt sort.
    Grunnen til at jeg tar dette opp er at det er lite eller ingenting å lese om nettopp denne. Noen med erfaringer?? Går i tenkeboksen i julen og hører gjerne fra dere!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

MJ Acoustics Pro 50 Mk II

Ingen som har noen som helst kommentarer???:-?
    Arvidka

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne subben fikk veldig gode kritikker i Hjemmekino da den ble testet der. Jeg husker ikke hvilket nummer det var, men det er mulig noen andre kan hjelpe deg med dette.

Jeg har selv 2stk Reference 200 subber i kinoen, og er meget fornøyd med det. De er utrolig tighte, og går veldig dypt. Ulepmen er at de ikke spiller veldig høyt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •