klipsch rw-12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: klipsch rw-12

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

klipsch rw-12

hei

jeg har en klipsch rw-12 subwoofer som er ca5år gammel...

denne modellen har jo gått ut og erstattet med rw-12d.... jeg har lyst til å oppgradere ved å enten vente å håpe på en brukt rw-12 eller bare gå til innkjøp av en rw-12d

blir det dårligere med: 1stk rw-12 og 1stk rw-12d istedet for: 2stk rw-12?

har noen erfaringer med disse subene i forhold til svs sine i samme prisklasse?

feks vil 1 svs pc-13 ultra slå knockout på 2stk rw-12(d)?

setter stor pris på folks meninger ang rw-12 .
    folk flest her inne skryter jo svs til himmels...og beskriver dem som dyptgående beist men hva er rw-12?hardtslående,dyptgående? kjappe/treige? hadde vært fint å hatt noe å gått utifra i forhold til min egen sub...

jeg syntes trykket er godt egentlig(under skytecener osv) men drømmer jo om en sub som virkelig sørger for at jordskjelv....det er JORDSKJELV!! :twisted:

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Klipsch RW-12 er en relativt hartslående sub som stopper midt i kjellertrappen, og er nervøs for å går ned.
    Hvis det er skikkelig dypbass du er på jakt etter, så bør du nok gå for svs subben, ja, men personlig setter jeg mere pris på 2 like subber da det er lettere å få helhet og symmetri i lydbildet.
    Det er hvertfall min erfaring.

Når det gjelder SPL, så kommer nok 2 Klipsch subber til kort mot 1 13 ultra....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •