Hjelptil kobling av anlegg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelptil kobling av anlegg

Jeg har CW CLS-215, Midgard Audio 6.1, Nad c372 og CW bass booster.. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal koble til bass boosteren..No er den kobla med en ledning fra pcen inn på Bass boosteren og ut fra den er det ledning til Nad c372..Derifra går det ledning til hver av MA.6.1 og så ledning til høytalleren..Er det feil? Og en annen ting jeg lurer på, jeg sprenger avogtil sikringer i høytallene, avogtil bare den ene siden..Sku jo ikkje trodd det sku gått ant siden jeg har MA 6.1 som sku levere mye effekt..Er det noe trikser der jeg kan gjøre for å unngå det? Jeg vurderer å kjøpe den største CW effektforsterken og..Eller en annen om jeg finner ut kossen som er bra og sånt..

Edit : Posta sikkert denne på feil plass og ;f

Active
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikringer går kanskje fordi forsterkeren bruker for mye strøm ikke motsatt, eller du bruker feil sikringer.

Hva kobling angår så må du vel koble bass-boosteren fra tape-out på Nad'en? Kan ingen ting om produktet, men siden den skal brukes sammen med hovedhøyttalere så regner jeg med at du skal gjøre det sånn.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Palace
    Sikringer går kanskje fordi forsterkeren bruker for mye strøm ikke motsatt, eller du bruker feil sikringer.

Hva kobling angår så må du vel koble bass-boosteren fra tape-out på Nad'en? Kan ingen ting om produktet, men siden den skal brukes sammen med hovedhøyttalere så regner jeg med at du skal gjøre det sånn.
    Feil sikringer? hva mener du med det? Eg bruker nå de som fulgte med høytallene..5A sikringer..

Og hvilken høytaller ledninger anbefaler dere å bruke?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •