Rette bulk i kabinettet på nyinnkjøpte B&W XT4? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer kicks sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    så på youtube. varm den opp med en hårføner. så sprayer du på kjølespray. Det funket iallefall på en stor bulk på en bil. men hvis det er hakk så hjelper nok ikke det

Ser denne

Intermediate Private Ryan sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Stål vs aluminium!

Sitat Opprinnelig postet av kicks
    så på youtube. varm den opp med en hårføner. så sprayer du på kjølespray. Det funket iallefall på en stor bulk på en bil. men hvis det er hakk så hjelper nok ikke det

Ser denne
    Stål er et metall som er mye lettere å jobbe med, spesielt vanlig stål som har mye fleksibilitet. Dvs at det kan strekkes og krympes mye pga strukturen i metallet.

Aluminium er sprøtt og får ofte stygge bulker som er vanskelig å reparere, spesielt hvis det er litt tykkelse.

Jeg tror det ville vært lurt å både sjekket med HFK og en sveiser/metall arbeider.

Har du super/topp/extra innbo forsikring så kan skaden være dekt mot en liten egenadel.

Siden jeg tenker på de samme høyttalerne selv så har jeg vurdet å evt få de festet til vegg på en måte som forhindrer fall, feks et stag og 2 hyssinger som er plassert utenpå staget for å hindre pendling.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •