Som mange andre har jeg lest whathifi's "Awards 2008" i bladet/på hjemmesiden der de skryter fælt av ovenfornevnte surroundreceiver og samtidig anbefaler Tannoy's surround høyttaler-pakke som "tilbehør". I og med at jeg for tiden bor i det velkjente "gokk", har jeg ikke anledning til å stikke innom Soundgarden, som selger receiveren, og høre hvilke høyttalere som passer den best.

Tenkte da å gå for enten DC4T eller DC6T signature fronthøyt. I hvertfall i første omgang. Kan ikke kjøpe front + bak + sub + senter på en gang, ikke med min lønn. Ser at man kan bestille de fra et par butikker på nett.

Så da spør jeg: noen som har erfaringer med disse frontene? Hva synes dere om detaljrikdommen og gjengivelsen av film og musikk (det siste er viktigst)? Vil dere anbefale bedre "bang for the buck" fra en annen produsent? B&W comes to mind....

Og ikke minst: noen som har matchet disse ht med ovenfornevnte receiver eller en annen Pioneer rec.? Passer de godt sammen? (Jada, jada... Vet at det hele handler om smak og behag...)