Ny hjemmekino, maks 3000,- - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei. Jeg løfter denne tråden siden jeg er i samme båt som det TS var.

Jeg skal nå flytte og i den anledning må jeg kvitte meg med mitt gamle anlegg å gå til anskaffelse av et nytt kompakt-surroundanlegg pga plass og pengemangel.

Jeg har 3000,- å bruke på anlegg siden jeg også skal kjøpe TV til ca. 8000,-.

jeg var på elkjøp og så på noen alternativer. Kom over Philips HTS3568:
    Elkjøp - Philips hjemmekino

Men på det anlegget kan man ikke stille inn noe som helst. ikke engang sub-level.. Lyden fikk jeg ikke testa. Synes det er vanskelig å bedømme lyd i en elkjøp-butikk med masse støy ol.

Er det slik at man i denne prisklassen ikke kan forvente mer? Eller finnes det greie alternativer til ca. 3000,-?

Kom over Samsung HT-TZ325 på komplett: Komplett.no - Samsung HT-TZ325 hjemmekino
    Er det noen som har erfaringer med dette anlegget som kan gi feedback på åssen de opplever det?
    Det får ganske gode karakterer av de som har kjøpt det, men jeg er usikker på dems sine preferanser.

Jeg er litt usikker på hva jeg vil ha av et slikt system, siden jeg ikke vet hva man kan forvente. Men god lyd er pri en samt innstillinger og tilkoblingsmuligheter.

Takker for alle svar!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv et oppsett som dette vil nok ofte lyde bedre enn slike ferdigsystemer.

Evt. Så kan du gå for en Denon AVR-1610 forsterker fra Hifiklubben som koster 1990,- + et par dynavoice F6 som koster 1490,- fra surround.no, riktignok kommer dette på rundt 4000,- med frakt.

Når det kommer til innstillinger og tilkoblingsmuligheter er det en helt annen verden med en dedikert reciever.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar.

Jeg kommer nok til å gå for ett anlegg av kompakt-typen. Jeg har nå ett ganske bra anlegg som jeg skal selge. Så "verdens beste" anlegg trenger jeg ikke.

Er det noen som vet om ett anlegg de kan anbefale i denne prisklassen?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Alternativ

Elkjøp - Yamaha Hjemmekino

Okei det er litt dyrere siden du må ha DVD spiller i tillegg, men tror du vil få mer glede ut av det siden det er en separat reciever og kan koble til utsyr via HDMI. Har da også oppgradering muligheten. Må bare tilføye at jeg aldri har hørt dette anlegget, men tok en tur innom Elkjøp - Velkommen til Elkjøps nettbutikk! Her kan du kjøpe varer og finne informasjon du er på jakt etter! for å se. Lyd kan jeg ikke si noe om, annet enn at yamaha er vel generelt bra

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •