Hvor kjøpe Swans 2.3C? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Er det spesielt dybden som er større på 2.3C eller er alt vesentlig større enn F1.1C?
    Her var det kanskje selve lydbildet du tenkte på - ikke den fysiske størrelsen...?

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Her var det kanskje selve lydbildet du tenkte på - ikke den fysiske størrelsen...?
    Jeg tenkte faktisk mest på den fysiske størrelsen kontra den jeg har nå. Beklager at det ble dårlig formulert.
    Jeg vet ærlig talt ikke om jeg vil vite mere om den. Slikt har en tendens til å utvikle seg. Man tenker og tenker på en ting og plutselig står den i stua, og kontoen må ringe 112 ...
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate vetting sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    vetting: husk at å bli medlem på avforum.no, hifisentralen.no, head-fi.org og et par-tre andre er det dyreste du kan gjøre :-) Du finner alltid noe som er "bedre" (eller ihvertfall mer attraktivt) enn det du til enhver tid har - og pengene flyr.
    Hehe, det har jeg oppdaget for noen år siden ja Å nå tenker jeg ikke bare på HiFi (som ikke er så lenge siden jeg begynte å tenke high end på), men også min andre store lidenskap, RC. Etter jeg ble medlem av hpibajaforum.com, har HPI Baja 5B SS'n min blitt påkostet MASSE penger. Men men, sånn er det. Så tilbake til temaet...

Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Var jeg deg ville jeg kjølt meg kraftig ned før jeg tok en kjøpsavgjørelse. "Trenger" du virkelig F2.3C? Eller F1.1C for den saks skyld?
    Hvis jeg ikke har noen god grunn for å gå for F2.3C, så gjør jeg ikke det nei. 9000kr er en stor forskjel. Begge mine fronthøytalere er jo like dyr som EN F2.3C. Men prisen for 1 stk F1.1C er jeg villig til å betale for en center som jeg skal i hjemmekinoanlegget. Centeren er en viktig del av hjemmekinoanlegget, og derfor vil jeg at den skal være god

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •