Monitor Audio GS20

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Monitor Audio GS20

Er på leting etter ny frontrekke og var innom HiFi Huset og hørte på disse høytalerne og ble rimelig imponert over hvor behagelige de var å høre på.

Solid og kontrollert bass, krystallklar mellomtone og en diskant som er både oppløst og god uten å bli skarp, en høytaler jeg føler at jeg kunne blitt godt fornøyd med.

på den andre siden så finnes det jo så mange alternativer der ute, men jeg er usikker på hvordan de er sammenlignet med GS20.

f.eks.

XTZ 99.36/38 - Folk her på forumet og div. blader har jo roset disse opp i skyene

var å leste litt om XTZ sin 99.26/W10.17P pakke, men den blir rett og slett for stor å ha der jeg bor nå

SVS MTS-01 - Disse er vel ikke akkurat oversett her på forumet, men finner ikke så veldig mange tester av de hvor de trekker sammenligninger og evt. konkurenter

Dali Mentor 6 - Disse skal jo være knallgode, men er litt usikker siden Dali og Denon kan bli litt skarpe i toppen

JBL LS60 - Har hørt at disse er gode, men har ikke hatt gleden av en lyttetur

B&W har et ganske så stor hull i prisstigen mellom 12-13k og 30k, men har hørt rykter om an CM9 over nyttår

Rop ut hvis dere kommer på flere alternativer og evt. hva dere mener for og mot de forskjellige alternativene

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    etter enda mere lesing og styring står det mellom det billigste og det dyreste alternativet..

lener meg mest mot GS20 med senter i samme serie og lurer på hvor plasseringsvenlige de er..

det andre alternativet er XTZ 99.26 med 99.25 senter.. vet de er knallbra, men er litt usikker på stativhøytalere da jeg ikke har eid noen tidligere og sitter med fordommer om at de mister pusten alt for tidlig

SVS datt ut av spillet mest pga. alle bassrefleksportene på både fronter og senter er bakovervendt, vet det ogaå er tilfelle med xtz, men der har jeg fått følelsen av at de tåler bedre å bli plugget

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •