Patos Basic 310 mk2 smmen med dyn. F-6???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer apekongen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Patos Basic 310 mk2 smmen med dyn. F-6???

kan jeg bruke Patos Basic 310 mk2 som fronthøytalere og en pakke F-6 som fyller ut resten, slik at det blir 7.1 surround?
    jeg har en yamaha RX-v661 forsterker..

MVH
    Apekongen...

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vet at begge høytalerene du nevner er bra,
    men jeg ville brukt en senter som er det samme som frontene.
    Ikke av hensyn tiil utseende, selvom det også sannsynligvis blir penere, men det er en lydmessig fordel å ha en lik "frontrekke".
    Blir mer sømmløst når noe forflytter seg over lerrettet eller tven din.

Hva har du i dag?
    Reciveren er bra den, avhengi av behovet ditt er såklart 663 en nyere modell, men alle trenger ikke dekodings nyhetene som er på den såklart.

Om du begynner helt uten utstyr nå så ville jeg sett på 410 mk2 som av en eller annen grunne er rimligere enn lillebror... : Komplett.no - Patos Basic 410 MK 2 Black 3000,-
    dersom det ikke er noen helt spesiell grunn til å holde seg til lillebror da såklart.
    Kombinert med Komplett.no - Patos Basic 210C MKII Center, 2000,-

så kan du velge noen små høytalere til å ha bak uten at det er så veldig hviktig å matche med det andre.

Det er kult med 7.1, men jeg mener nå det at om du plasserer 5.1 sån det skal være så er det mye viktigere og riktigere enn å få satt opp to høytalere til, reciveren jobber tros alt lettere med ferre høytalere og da kan du legge pengene du sparte der til å kjøpe noe annet bedre

Jeg ville tatt en kikk på Dynavoice M-65 S5 C6 Sort Farge eller kanskje tilogmed storebror: Dynavoice M-85-pakke i Sort farve
    minste 5000,- størtse 7000,-

Sistnevnte vil nok like at du bruker de eksta kanalene på forsterkeren til å biampe forntene, de er ganske voksne.
    på M65 pakken kan du kjøpe noen ekstra stativhøytalere i samme serien og få 7.1 med Dynavoice Challenger S-5 Black Oak som de fire bakhøytalerene, store fronter (somjeg kan bekrefte at låter bra) og en senter som er fra serien over.

[/QUOTE=apekongen]kan jeg bruke Patos Basic 310 mk2 som fronthøytalere og en pakke F-6 som fyller ut resten, slik at det blir 7.1 surround?
    jeg har en yamaha RX-v661 forsterker..

MVH
    Apekongen...[/QUOTE]

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •