onkyo 876 m/klipsch - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    selv har jegfått meget gode anbefalinger av parasouns new classic serien til klipsch, og komer nok veldig snart til å kjøpe en NC2250 til mine rf83, hvis ikke noe drastisk skjer!
    ellers kan det jo være at parasound nc2125 muligens er nok for deg, med rf82, denne ligger vel omkring 7000 mener jeg på, og nc2250 omkring 11 000..

mørk god klang som passer bra til klipsch, samt knall bass og mye trøkk etter hva jeg har hørt.. :P

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har lyst og fortella meg det med db og gjera... det at den ikke øker merkverdig over 0.00 db?
    HAdde revet med en parrasound effektforsterker...hehe Hadde det gitt merkverdig effekt og kavlitet?
    Lure meg på om eg burde hatt meg rf 83 ane siden eg har så stort areal og spilla på...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forstår meg ikke helt på dette med effektforsterker... Akuratt nå er mine rf82 HT bi-amped... Regner med dette er tilegnet musikk og ikke til hjemmekino...
    Hvordan kobler jeg da onkyo 876 sammen med eks: parrasound 2250 effektforsterker? Må jeg koble om hver gang jeg skal høre musikk og film da?
    Ser ut som om det må bli en para 2250 og en svs 13" på sparelista mi nå..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk svar fra lsound og de sa at pga min åpne løsning til kjøkken gang og trapp samt en effektiv areal på rundt 35-40kvm ville nok pb13" være den beste løsningen uansett.
    Ellers kan dere kansje skive og greie litt mer ut om halo a23 effektforsterker som jeg har laget en ny tråd om under resivere...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er helt sikkert noe gale med oppsetttet mitt.. det spiller i høyt i det heletatt... nå jeg når 0 db så spiller det jo selvfølgeligt høyt,men det er langt fra noe voldsomme greier... kompisen min side patos t 700 kr spiller jo ikke langt fra dette.
    Er det bare slik det blir med en surround forsterker eller er det noe galt med instillingene mine? hadde vært knall fint med noen svar.. for jeg blir frustrert;(

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva har du gjort, gi en kjapp forklaring på oppsett og innstillinger.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De er pr.dags dato kun vanligt koblet... + på pluss - på minus fra hver sin kanal og til hver sin front høytaler.
    HT står ca 30 cm fra bakvegg.
    I setup er bass på Frontene satt til +1 og kjøre stereo.DB er på 0,00 og det er ikke så voldsomt som folk vil ha det til... jeg sier ikke at folk lyver,men hos meg er det ikke slik.
    Nå tenker jeg kun volum messigt.
    Skal gå i innkjøp av nc2125 snart. men alivel synst jeg det burde vært bedre enn slik det er hos meg nå med oppsett jeg har.
    KAnsje stua mi rett og slett er for stor...eller romform er heilt ræva... har ca 35 kvm.

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    høres litt merkelig, jeg har dog ikke hatt mine på rom større enn ca 25 kvadratmeter, men synes det begynner å bli brukbart volum allerede rundt -20db jeg.. har aldri vært på mer enn -7db, dette var hos meg ganske høyt hvertfall!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JO jeg er jo mer eller mindre meget fornøy... men jeg føler det at det er ikke helt det volumet jeg tenkte de kunne spille.For det er langt ifra et mindre cerwinvega anlegg med crap forsterker...
    DEsuten er det NADA volum økning over på db + siden (+5db)
    Men så lurte jeg kansje på om detv er fordi jeg har utgangs singnal på PS3 cd spilleren min på -1 fra normal.. for de som kjenner igjen det og har ps3..
    Eg føler virklig at jeg burde ha gått for rf83 men det er jo litt sent nå... etter å ha blekkt ut over 36000 kr

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor høyt har dere prødv og skru rf Høytalerene deres? jeg klarte på en eller annen måte og få de til å spille drithøyt... lure på om det kun var rett cd kilde jeg måtte mate forsterkeren med så våkna vildyret som dere pleier og si

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •