Xtz 99.38

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Xtz 99.38

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xtz 99.38

Noen som har hørt disse... Jeg er i ferd med å kjøpe de, men ville sjekke med dere guruer om kvaliteten og lyttergleden er på topp..

Kan nevnes att jeg har en Yamaha RX-V863 suround reciver og jeg har fremtids planer om å bygge dette ut med ztx bak og center etterhvert...

Noen gode råd her??

Jens P

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei og velkommen til forumet.

Du kan til fordel søke etter erfaringer før du oppretter en post, men siden du er ny her kan jeg foreslå at du stiller dine spørsmål i denne tråden Den store XTZ-høyttaler tråden dersom du ikke finner noen relevante erfaringer ved å bruke søkemotoren.

Lykke til i jakten.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm, jeg gjorder definitiv ett søk før jeg la in posten på disse høytalerene uten att det ga meg noen resultater... Jeg gikk også i gjennom denne posten som du refererer til uten å finne det jeg var ute etter... Så, selv om jeg er "ny" på dette forumet så er jeg erfaren bruker av mange andre forum og vet hvordan man ser etter informasjon...

Så, når det er sagt må jeg atter en gang sende ut mitt orginale spørsmål og håpe på att noen som har erfaring med Disse spesifike høytalerene kan svare..

På forhånd, takk for hjelpen

Jens

Active R&R sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jens.petter.johansen
    Hmmm, jeg gjorder definitiv ett søk før jeg la in posten på disse høytalerene uten att det ga meg noen resultater... Jeg gikk også i gjennom denne posten som du refererer til uten å finne det jeg var ute etter... Så, selv om jeg er "ny" på dette forumet så er jeg erfaren bruker av mange andre forum og vet hvordan man ser etter informasjon...

Så, når det er sagt må jeg atter en gang sende ut mitt orginale spørsmål og håpe på att noen som har erfaring med Disse spesifike høytalerene kan svare..

Jens
    Høyttalerene er vel "nettopp" sluppet, så det er sikkert ikke mange som har disse i hus ennå. Men de ser jo utrolig spenstige ut.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jens
    Jeg skrev noe om det her:

Sitat Opprinnelig postet av chessguy

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har hørt disse... Jeg er i ferd med å kjøpe de, men ville sjekke med dere guruer om kvaliteten og lyttergleden er på topp..

Kan nevnes att jeg har en Yamaha RX-V863 suround reciver og jeg har fremtids planer om å bygge dette ut med ztx bak og center etterhvert...

Noen gode råd her??

Jens P
    Link til et review.

HIFI4ALL.DK | Anmeldelser | XTZ 99.38

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •