Trenger hjelp til valg av 5.1 anlegg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp til valg av 5.1 anlegg

Jeg skal hjelpe broren min med å kjøpe nytt hjemmekinoanlegg. Jeg har ikke fulgt med så mye i det siste hva som er bra og så videre.

Han skal ha et 5.1 anlegg som kan brukes til å se på film og spille musikk på (rock og metal for det meste). Anlegget kommer til å kjøpes på HiFi-klubben eller Soundgarden da det er nærmest. Trenger høyttalere og forsterker/reciver.
    Anlegget skal stå i en stue, legger ved en skisse, om det har noen betydning på størrelse.

Budsjettet er på 20 til 25.000,-

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,731
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av oleschmi
    Jeg skal hjelpe broren min med å kjøpe nytt hjemmekinoanlegg. Jeg har ikke fulgt med så mye i det siste hva som er bra og så videre.

Han skal ha et 5.1 anlegg som kan brukes til å se på film og spille musikk på (rock og metal for det meste). Anlegget kommer til å kjøpes på HiFi-klubben eller Soundgarden da det er nærmest. Trenger høyttalere og forsterker/reciver.
    Anlegget skal stå i en stue, legger ved en skisse, om det har noen betydning på størrelse.

Budsjettet er på 20 til 25.000,-

Danke
    Jeg hørte en kombinasjon som engasjerte og passet meget bra sammen. Ble testet til Film og rock/tekno og det var skikkelig trykk hele veien.
    NAD receiver og Jamo høytalere var dette... Så å si en perfekt match, det rykket enormt under actionscenene.

Ellers kan kanskje Pioneer og JBL eller Qln være en mulighet..

Eventuellt Yamaha og Klipsch.

Noen av disse finner du ikke på Hifiklubben, NAD har de der iallefall og JAMO finner du også på nett rundt omkring lokalt....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •