Pioneer S-81-K - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tror dessverre du er for sent ute nå. Var kun på messen. Forbausende få som har handlet ja.

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bjelmert
    Tror dessverre du er for sent ute nå. Var kun på messen. Forbausende få som har handlet ja.
    Ja håpet er nok ute. Men jeg har vel fått et relativt bra tilbud. Jeg skal jo ha mer enn bare høytalerene, og jeg hadde kanskje måtte betalt mer for TV, resiveren centeren og bakhøytalerene, og da blir ikke "tape" like stort...

Men jeg er fortsatt frustrert, men burde vel kanskje være mulig og bruke dette som forhandlings grunnlag...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For min egen del har jeg begynt "sparingen" mot et par gode gulsvstående. Er egentlig litt irritert på meg selv at jeg ikke fanget opp dette tilbudet tidsnok

Uansett blir det umulig å kjøpe S-3EX etter dette. Vil da alltid tenke at man har betalt dobbelt så mye som nødvendig...

Newcomer bigscreen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si meg enig med flandern, er ikke så langt unna pengemessig til å kjøpe S-3EX og det var disse som var målet men nå blir jeg ikke å kjøpe dem med mindre noen selger dem for ned mot 30 000,-.
    De skal vel på brukten en gang og da kommer garantert dette opp som et argument for at noen skal ha dem grisebillig.
    Er begynt å se etter andre alternativer nå, veldig surt men sånn fungerer nå engang mitt hode.
    Tenkte å kjøpe flybillett på lørdag/ søndag for å få gjennomført et kjøp men pga. usikkerhet om det var nok til "alle" lot jeg være den turen.

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bigscreen
    Må si meg enig med flandern, er ikke så langt unna pengemessig til å kjøpe S-3EX og det var disse som var målet men nå blir jeg ikke å kjøpe dem med mindre noen selger dem for ned mot 30 000,-.
    De skal vel på brukten en gang og da kommer garantert dette opp som et argument for at noen skal ha dem grisebillig.
    Er begynt å se etter andre alternativer nå, veldig surt men sånn fungerer nå engang mitt hode.
    Tenkte å kjøpe flybillett på lørdag/ søndag for å få gjennomført et kjøp men pga. usikkerhet om det var nok til "alle" lot jeg være den turen.
    Jeg er med på tankegangen din, og jeg hadde en bror i Oslo jeg kunne sendt hadde jeg bare vist om tilbudet :/

Men for min del har jeg drømt om å kjøpe disse høytalerene lenge, og ingen ønsker å betale det dobelte, men jeg har sitter å regner på det, og jeg tror ikke mitt tilbud er så gale i forhold til dette tilbudet.

Jeg var fryktelig frustret i går, men etter å ha regna opp og ned tror jeg at jeg har fått roet meg litt..

Men jeg vet ikke om dette er noe argumet for å få den billig på brukten dersom dette er eneste tilbudet og det ble solgt 3 par.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen som hat hørt de omtalte høyttalerne? tenker da ikke på s-3... Synes disse ser meget spennende, men tynt med informasjon rundt om ang. disse. Noen som vet hva stativeren og center vil koste?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Folkens, tema i denne tråden er IKKE S-3, men S-81, så vær vennlig å forhold diskusjonen til tema... De eksisterer garantert en pristråd rundt S-3EX der en kan grine over det ekstreme tilbudet en dessverre ikke fikk med seg (for det var VANVITTIG!)...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå endte vel trådstarter opp med S-3 i stedet for S-81 nettopp pga. pris så avsporingen var vel ikke veldig stor. :?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •