Koble en PC Ultra med to XTZ W12?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active kefcam sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    302
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Koble en PC Ultra med to XTZ W12?

Hei

Har akkurat skaffet meg en PC Ultra (forrige versjon) som spiller med autoritet bak i hjørnet(eller nesten rett ut til venstre for meg.
    Jeg kan av og til innbille meg at jeg hører at bassen kommer fra venstre istedenfor fra fronten.

Har prøvd å dele ved 60 Hz istedenfor 80 Hz og det blir bedre, men synest jeg mister en del av "gutsen" i bassen.
    Har et par XTZ W12 stående ubrukt, er det en ide å sette de i front og la de jobbe fra 80 hz og samtidig la Ultraen jobbe fra ca 50 hz?

Vil det funke, eller er det for mye forskjell på disse subbene?

Hvordan er det å kalibrere tre subber?

I fronten av rommet vil det komme dipp i 35-45 hz området men veldig gain i 28 - 18Hz. B
    ak i rommet der Ultraen står er det motsatt. Ultraen står nå under trappen opp til 1 etg. ca 60 cm fra yttervegg og 10 cm fra en innervegg som er mur.

Active magnus14 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv og dele enda lavere. Bruker du noen plugger? Eg fikk den heller aldri helt usynlig, men nesten Hvordan syntes du den spiller sånn ellers da? lydkvalitet/trykk?

Active kefcam sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    302
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Har akkurat startetmed kalibrering, men trykket er bare helt rått. Hadde en 12plus for et par år siden, Ultraen slår denne på alle punkter ihenhold til min hukommelse. Den har mest trykk med minst gain på subben når den står bak. Holder med gain på ca kl 9. Står den foran må den opp i rundt kl 12.

Men kjempefornøyd med subben så langt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •