PSB Synchrony One

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PSB Synchrony One

Noen som har denne høyttaleren eller kjenner den godt?

Jeg vurderer å kjøpe denne høyttaleren. Har lyttet til denne og KEF XQ40 og synes begge var fantastisk bra. Men holder en knapp på PSB'en siden jeg hører mest på rock og savner litt trøkk i denne type musikk. Synes PSBen trøkket godt. Men synes KEF'en hadde bedre mellomtone og spilte veldig behagelig, samtidig som den hadde et stort lydbilde.

Siden det koster en del penger, så er det fint med litt tips på veien. Så om noen har erfaringer med disse eller KEF'ene så er jeg takknemlig for tips. Jeg hører på alle typer musikk, men som sagt så går det mest i rock/hard rock. En ting som også er veldig viktig er at diskanten ikke blir kvass eller skrikete. Det synes jeg er et problem på mange høyttalere, men disse synes jeg det var meget bra på.

Trenger også tips om forsterker og cd-spiller også (må være samme merke/matche hverandre). Den må ha varm lyd. Gjerne med mye dynamikk, men det viktigste er at diskanten ikke blir for kvass. Vet ikke hvor mye man må opp i for å få noe som klarer å drive disse bra.

Takker for tips og synspunkter

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)