Populære billighøyttalere i ny og forbedret utgave!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate hagr sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Populære billighøyttalere i ny og forbedret utgave!

De populære små svenskene "Dynavoice F-6" som av Lyd og Bilde fikk 10 av 10 mulige sammenlignet med høyttalere priset opptil 8 ganger så høyt har nå kommet i en ny og forbedret utgave med navn EX. Den nye utgaven har tilsynelatende oppgraderte elementer og nødvendigvis oppgradert delefilter.

Det ser ikke ut som om det har kommet noen informasjon om den nye EX-serien på dynavoice sine sider enda, men de finnes i alle fall hos den norske importøren.

Dynavoice Magic F-6 EX Black High Glossy

Er det noen her som har prøvd de nye F6 EX og kan konstantere forskjeller? Er de verdt en halv gang flere grunker?

Harald

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er allerede en tråd om disse: http://avforum.no/forum/hoyttalere/7...ic-f-6-ex.html

Anbefaler søkefunksjonen neste gang

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ny Dynavoice F6

Etter min mening så er både den nye og den gamle F6 ekstremt gode kjøp. Tommy Wadensten hos JWS har i email til meg hevdet at JWS har måttet komme med denne nye modellen som et resultat av paralell importen av F6. Denne paralell importen, som jeg selv har organisert, har nok ført til at Dynavoice F-6 på ny må face en konkurranse situasjon lik tidligere, m.a.o. ikke i forhold til den pris de nå prøver å oppnå. Likevel vil jeg hevde at begge deler er gode kjøp. Det var meg selv som brakte F6 og M65 til L&B sitt alter, og jeg står for det. Gode høyttalere. Tommy Wadensten kan ofte fremstå som "the mad professor", og han kommer ofte med gode løsninger. Det er noen stykker i den ligaen.
    Både Proson, Dynavoice og QLN utvikles av samme firma, nemlig JWS i Sverige. Tommy Wadensten står for utviklingen i Kina. Hans sønn, Joackim, har ansvaret for markedsføring og salg av Dynavoice i Europa. Hans hjemmeside er Högtalare, Hifi och Hemmabio på Fynda.se. Dette er Joackims egen side. Den norske varianten Surround.no - Høyttaler spesialisten er kun en kloning av dette, så tett at Tommy Wadensten av og til selv legger inn meldinger på siden.
    Uansett; F-6 er en god høyttaler, samme hvilken variant du velger.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •