Spørsmål ang Patos Symphonic.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spørsmål ang Patos Symphonic.

Trenger litt hjelp av folket her inne jeg. Vurderer å investere i et par Patos Symphonic III eller IV.
    Tenker da å bytte ut mine Patos Lyric 501 mkII som jeg har som fronter i mitt 5.1 oppsett.
    Alternativt å bruke 501 som bakhøyttalere(har 401 i dag).

Spørsmålet jeg lurer på, og som jeg søker hjelp angående er som følger:

Jeg vet om et sett med Symphonic III, strøkne sådan. De står i en butikk til 10000,- kroner. De er ikke veldig gamle tror jeg, uten at jeg har spurt om det enda.
    Alternativet som jeg vurderer er Symphonic IV, foreksempel de som står til salgs på torget her. De er av den gamle typen. Men det er byttet diskant og satt inn AMT diskanten. Om det er gjort noe annet med dem vet jeg ikke, selgeren er heller ikke helt sikker.
    De står til 12000,- kroner.

Hva mener dere? Er det noen vits for meg å bytte? Bruker anlegget til 90% film.

Og er den gamle IV noe å ha? De er ca 10 år.

Tilslutt, jeg har en Aragon 4004mkII til å drive frontene, er det krefter nok i den tror dere? Jeg vet at Symphonic er kresen på elektronikk nemlig!

Newcomer Taskeladdn sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Strøkne symp III til 10.000 hørtes ut som en god deal =)
    Hvis du ikke kjøper den, fortell hvor jeg får kjøpt dem heller

Aragon 4004 er et beist som skal holde høy kvalitet, holdt på å kjøpe en slik selv etter at jeg ble anbefalt den til Patos.
    ( eller jeg kjøpte og betalte den, men fikk vite en stund senere at selger hadde solgt den til noen andre )

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •