B&W DM683. Vil Receiveren min passe til?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

B&W DM683. Vil Receiveren min passe til?

Har nå siklet på 683 i lengere tid men er litt i tvil på om min gamle Receiver vil klare å dra de. Sitter på en gammel Pioneer VSX-1410-k kjøpt brukt på Avtorget VSX-1014-K - Pioneer Produktarkiv vurderer et par Vincent SP-T100 effektforsterkere om receiveren overhode ikke holder mål men da lurer jeg på om disse effektforsterkerene passer sammen med 683 og VSX-1014 og om systemet klarer å dra høyttalerene. kan nevne at et par B&W DM602 S3 skal brukes som bakhøyttalere på pioneeren i tillegg.

Noen som har noen synspukter?

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Barkster
    Har nå siklet på 683 i lengere tid men er litt i tvil på min gamle Receiver vil klare å dra de. Sitter på en gammel Pioneer VSX-1410-k kjøpt brukt på Avtorget VSX-1014-K - Pioneer Produktarkiv vurderer et par Vincent SP-T100 effektforsterkere om receiveren overhode ikke holder mål men da lurer jeg på om disse effektforsterkerene passer sammen med 683 og VSX-1014 og om systemet klarer å dra høyttalerene. kan nevne at et par B&W DM602 S3 skal brukes som bakhøyttalere på pioneeren i tillegg.

Noen som har noen synspukter?
    Kan si at Vincent passer meget godt til B&W, spes SP-T100 siden de har rør på innganstrinnet. Varm og herlig lyd. Men en Onkyo reciver kunne jo passet godt til disse HT. Om Pioneer passer med B&W vet jeg ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan absolutt anbefale onkyo jeg også. Kjører mine 683 på tx-sr805. Funker veldig bra, men vurderer en 906 etterhvert.
    B&W liker jo som kjent litt watt.
    Onkyo har også en bra måte å bi-ampe HT på, hvis du kjører 5.1.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •