Kritisk til AVforums fokus på SVS og XTZ - Side 20

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 20 av 24 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 SisteSiste
Viser resultater 381 til 400 av 471
    Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nå ble denne tråden alt for seriøs.
    Synes vi skal være saklige og holde oss til tema....:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    Nå synes jeg denne diskusjonen trenger et limmerick.

En SVS bande med viten
    gjorde en trådstarter sliten
    Han ville ikke tro
    at bassen var go'
    selv om omtalen kom fra eliten.

8)
    Så feil kan man ta
    Eller er du litt sta?
    Leste du min trå`
    Eller gikk det i stå?
    Les igjen, det var ikke det jeg sa

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den tråden, den ble ganske grisen
    personangrep smøyg rundt som fisen
    den ble ganske lang
    som en dritdårlig sang
    Neppe vi ber om reprisen

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Hahahoho!

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå begynte tråden å ta seg opp

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta en titt på Tiger sin tråd der han ønsker anbefalinger på annet enn SVS.

I say no more....

mvh

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tviler på at jokke2k3 har sett den andre tråden eller er representativ for samtlige SVS paranoide.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser Lygren ikke har slettet meg så da går jeg for en pause for ubestemt tid. Det er fordi jeg synes AV-forum har litt for lavt nivå i snitt, preges mye av "det jeg har er best", at jeg ikke har så stor interesse for hjemmekino, at film og musikk er så langt mer interessant en duppeditter ( Mari Boine er faktisk en av våre beste musikere og langt mer respektert utenfor Norge - uavhengig av "HiFi folk") og ikke minst at jeg ikke orker denne dominansen av vennegjenger og at veldig få evner å se at det faktisk ikke er særlig redelig at bånd knyttes tett innover bransjen som lever av salg.

Men har bare lyst til å si til slutt at jeg av venner slett ikke blir omtalt som slem, men heller snill og beskjeden. Som liten ble jeg en stille betrakter, men lærte meg etterhver å stå opp og tørre å kritisere. Jeg har nå jobbet ca 15 år i norges mest respekterte mediadrift så kritiske vurderinger er noe jeg jobber med til daglig. Ikke som journalist, men de er dem jeg jobber tettest med. Denne saken er jo en filleting imot det vi jobber med, og Lygren & co skal være glad for at denne saken er så lite viktig for samfunnet, ikke berører mange nok og derav ikke er noe å lage på.

Så får dere fortsette å håne meg mens dere etterpå ser våre saker i et annet lys.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, Antonx, må du virkelig poengtere at du går for en frivillig pause på forumet? Du skrev jo det i går....

..nesten så jeg må lage flere limmerick..

Active jokke2k3 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    Tviler på at jokke2k3 har sett den andre tråden eller er representativ for samtlige SVS paranoide.

Til info så eier jeg en liten trykkammer sub fra B&W - og jeg gråter blod hver gang jeg tenker at jeg gav over 10.000 for den på "Huffe-Klubben" og jeg ikke en gang merker bassen på Stings "A Thousand Years" :'(. Så inntil videre får jeg "kose" meg med "Revenge of the mosedotts" med Mari Boine akkompagnert Terje Rypdal...

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ehm, nå synes jeg du tar veldig på vei her, AntonX... Det jeg skrev helt nylig var jo nettopp at vi TOK dine innspill alvorlig MEN at du ikke kan personangripe din med-entusiaster basert på konspirasjonsteorier og antagelser.

Vi får bare la dette ligge, ikke noe poeng å argumentere når du tydeligvis føler deg personlig krenket (det er nettopp det som ofte er problemet når en ikke klarer å skille sak og person...), så får du komme innom hvis du føler at AVforum har noe å bidra med, men her synes jeg du tar veldig på vei!

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Antonx
    ... Denne saken er jo en filleting imot det vi jobber med, og Lygren & co skal være glad for at denne saken er så lite viktig for samfunnet, ikke berører mange nok og derav ikke er noe å lage på....
    Hva er det du insinuerer? Løse spekulasjoner igjen eller vet du noe som vi andre ikke vet?

Synes det er synd du begynner med slikt i stedet for å fokusere på hifi som du åpenbart har mer greie på.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,861
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser Lygren ikke har slettet meg så da går jeg for en pause for ubestemt tid. Det er fordi jeg synes AV-forum har litt for lavt nivå i snitt, preges mye av "det jeg har er best", at jeg ikke har så stor interesse for hjemmekino, at film og musikk er så langt mer interessant en duppeditter ( Mari Boine er faktisk en av våre beste musikere og langt mer respektert utenfor Norge - uavhengig av "HiFi folk") og ikke minst at jeg ikke orker denne dominansen av vennegjenger og at veldig få evner å se at det faktisk ikke er særlig redelig at bånd knyttes tett innover bransjen som lever av salg.

Men har bare lyst til å si til slutt at jeg av venner slett ikke blir omtalt som slem, men heller snill og beskjeden. Som liten ble jeg en stille betrakter, men lærte meg etterhver å stå opp og tørre å kritisere. Jeg har nå jobbet ca 15 år i norges mest respekterte mediadrift så kritiske vurderinger er noe jeg jobber med til daglig. Ikke som journalist, men de er dem jeg jobber tettest med. Denne saken er jo en filleting imot det vi jobber med, og Lygren & co skal være glad for at denne saken er så lite viktig for samfunnet, ikke berører mange nok og derav ikke er noe å lage på.

Så får dere fortsette å håne meg mens dere etterpå ser våre saker i et annet lys.
    Fantastisk vakkert, poetisk og objektivt skrevet.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Eller for å si det på en annen måte: Du gidder ikke mer fordi de fleste i tråden ikke er enig med deg.

Poengene du forsøker å gjøre til kritikk av en ukultur er diskutert mange ganger før. Du fortsetter å insinuere om uredelige bånd som knyttes innover en bransje som lever av (gisp!) salg.

En ting er sikkert i denne kommersialiserte verdenen vi lever i, og det er at mange lever av salg. Skal man definere alle som lever av salg ut fra vennekretsen sin for å være redelig, så er det ikke mange igjen. Og det paradoksale er at man for å være redelig ikke skal få lov til å være venn med den man er skikkelig god kunde av.

Dette er selvfølgelig ikke slik det er i praksis. Det er mange som blir merkebundne og som liker å promotere det merket man er fan av. Når man blir det som kalles stamkunde, så har det en klar verdi for selgeren, og rabatter er ikke uvanlig overfor en stamkunde. Og stamkunden på sin side får et godt forhold til selgeren siden man får ekstraservice. Er dette uredelig? I så fall er det mange uredelige i denne verdenen...

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen her inne som har hørt om storm i vannglass? Det er det som har skjedd i denne tråden - kryddret med personangrep. Synes hele tråden er trist.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tråden er trist, den har fått seg en brist
    vi som før var så snille har blitt sure og ville.
    Skal den slutte nå, før alt går i stå.
    Hvis vi dritt forsetter å slenge, Mr. lygren den vil stenge!
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Antonx som forlot oss i sinne
    hørtes ut som ei sutrete kvinne
    han skrev som få
    og tenkte som så
    "debatten, den skal jeg vinne"

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Javisst kan du dikte
    forfatter i sikte?
    men nå sklir tråden ut
    for mange er det surt

Kan vi kåre en vinner
    av hva subene bringer?
    Av dypbass kontra penger
    hvorfor har SVS så mange venner?
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå må dere slutte å rime
    jeg holder på å besvime.
    Tråden her ga meg fnatt.
    Og når én sa god natt,
    nærmer tråden sin skjebnetime.

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fnatt?

Jeg synes nå hele denne tråen er "skabbete" jeg...

Side 20 av 24 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •