XTZ 99 W12 vs. XTZ 99W12s

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

XTZ 99 W12 vs. XTZ 99W12s

Hei!

Gjorde en forespørsel på Yamaha RX-V663, 1 par Dynavoice M-65, 1 stk Dynavoice C-6, 1 par Dynavoice S-6 og 1 stk XTZ 99 W12.

Jeg fikk da til svar, at de var utsolgt for XTZ 99 W12. Jeg ble i den forbindelse tilbudt en XTZ 99 W12s i stedet, som jeg skulle få 500,- i rabatt på. Er denne like bra / bedre enn XTZ 99 W12, eller er de så og si like?

Ser det kan velges mellom høyre og venstre, men da må man vel på forhånd vite hvor man skal plassere denne?

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JAF1
    Hei!

Gjorde en forespørsel på Yamaha RX-V663, 1 par Dynavoice M-65, 1 stk Dynavoice C-6, 1 par Dynavoice S-6 og 1 stk XTZ 99 W12, fra Surround.no.

Jeg fikk da til svar, at de var utsolgt for XTZ 99 W12. Jeg ble i den forbindelse tilbudt en XTZ 99 W12s i stedet, som jeg skulle få 500,- i rabatt på.
    Er denne like bra / bedre enn XTZ 99 W12, eller er de så og si like?
    Ser det kan velges mellom høyre og venstre, men da må man vel på forhånd vite hvor man skal plassere denne?

Og så, lurer jeg på om det finnes flere steder å få tak i Dynavoice og XTZ? Sverige, f.eks?
    S-modellen har litt flere justeringsmuligheter (bassporter) og tar mindre plass på gulvet. Men den er litt höyere enn 99W12. Ellers er det samme element og forsterker.
    Jeg fikk best resultat av at den spilte inn mot senter, men har sett at andre har fått motsatt resultat. Det hele kommer vel an på ditt oppsett og rom.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate randall sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Oslo
    Poster
    3,255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som du sikkert allerede vet så gir 99w12dsp mange muligheter. Prøv den.

Editert: ..og resten var muliens bullshit og hører heller hjemme i "hva hører du på nå"-tråden, som jeg i editeringsgjerningsøyeblikket (puh..) muligens trodde jeg var i. Det var jo en smule bomskudd. Og som enkelte antyder så innrømmer jeg at jeg i et animert øyeblikk, etter en bytur, kobla meg opp til avforum.. (..og dreit meg ut..:-) ..med håp om tilgivelse..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EDIT: Dette er en teknisk tråd, prisdiskusjon / informasjon tas under "Produkt -og prisjakt".

Til dem som vil lese innlegget som var her om prisdiskusjon så er det nå 'flyttet' hit: http://avforum.no/forum/produkt-pris...ml#post1028954

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ryddet litt i denne tråden... JAF1, dette er den tekniske delen av forumet. Ønsker du innspill rundt pris tar du dette under "Produkt -og prisjakt".

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •