hvor reparere mellomtone eller finne lignende.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hvor reparere mellomtone eller finne lignende.

mine 4x vifa p17 6.5" 8ohm mellomtoner har sluttet og spille etter en pa forsteker ble brukt med feil innstillinger. De reagerer ikke på direkte kobling på forsterkeren. Når jeg trykker på elementet føles det normalt. Er det noen reperatører og anbefale eller kan noen anbefale noen nye elemter? finner egentlig ikke de vifaene jeg har på google, ser ut som de er ute av produksjon men leser de har flytter produksjonen til kina med noe navnbytting... Bor forresten i skien

Newcomer TommyK sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden de ikke skraper eller reagerer på direktekobling så kan du jo prøve å helt forsiktig skjære ut støvettene å sjekke om lederene til spolen har blitt svidd av.. Og så sant spolen ikke er svidd så kan du bare lodde de... Er en mulighet at det kan fungere.. Har gjort det med en 12" bass og det blei helt strøkent..

Intermediate Mor10 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan sjekke med Eltek her: http://www.dynabel.no

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sendte de mail angånde reperasjon. Men har lest at p17 er over 10 år gamle og det finnes nyere og bedre fra samme produsent. Så så på eltek at de selger disse ganske billig, for husker at menneskestemmer skjerte seg litt i ørene når jeg spillte veldig høyt musikk eller film. Så var jo ikke helt fornøyd. Hvor mye av spec må passe overens da? Og er ikke dette samme produsent egnetlig? Nå skal de sies at jeg ser på film og hører på høyt trance og har ikke noe hi-fi mann. den første passet best visuelt men da er jo ikke det det viktigste.. Hadde vært kjekt om noen kunne hjelpe meg litt med meninger for hadde vært morro med musikk i huset igjen og er blank på hifi

Peerless HDS PPB 164 - 830874 6,5" bassmellomtone

Peerless HDS Exclusive 180 - 830883 6,5" bassmellomtone

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •