Onkyo 606 og høytalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Onkyo 606 og høytalere

Har kjøpt meg en Onkyo sr-606 og lurer litt på høytalere. Har kjøpt JMlab IC-105 som surround høytalere (Takhøytaler). Jeg har ikke hatt anlegg montert opp på noen år, men har to Tannoy Mercury M2 høytalere som jeg har satt opp som fronthøytalere. Har også en gammel Sonab DC-10 som center. Akkurat nå har jeg en JMlab cub som sub, men har også DCM Sub 1 stående som jeg kan bruke som sub.

Jeg vurderer nye front, center og muligens sub. Tenker på å kjøpe Patos Basic 410 MK 2 og Patos Basic 210C MKII fra Komplett. Har lest alt ang "B-vare" men lurer på om dette vil være en god oppgradering for meg? Vil ikke bruke alt for mye på dette. Eventuelle andre forslag mottas med takk, også forslag til sub.

Glemte å si at det vil bli brukt mest til film.

Newcomer dingselars sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

jeg har riktignok ikke 410mk2,men kjører full Patospakke,basic 310mk1 osv.kjøpt på Komplett.no.Disse høytalerne fungerer meget bra sammen med min Onkyo 606.Har hatt dette oppsettet i en månedstid og er veldig fornøyd (spesiellt med tanke på prisen...:-D .).

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har også onkyo 606,bruker fence duo40 kjøpt på netthandelen.no i front utrolig bra til prisen kr 1470,- levert,har dynavoice f6 bak,bra lyd for lite penger,

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •