Canton GLE 409

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Active metallsulten sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    459
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canton GLE 409

Heisann! Jeg bestilte for noen dager siden disse høyttalerne for 1495,- kroner på komplett.no
    Jeg har hørt disse på en hifibutikk, der kosta de 9000,- !!!

Hva har skjedd med prisen her? Dette er latterlig...

TonArt • Canton GLE 409

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det der var merkelig. Er du sikker på at det er samme HT??? TonArt har som regel peiling på det de driver med.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finner ikke disse.. Finner 2 center høyttalere dog.. til henholdsvis 795,- og 835,-

GLE405

Har du en direkte link?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Finner ikke disse.. Finner 2 center høyttalere dog.. til henholdsvis 795,- og 835,-
    Litt spesiellt at det ser ut som at det er eksakt samme HT, bare at den ene har engelsk tekst, og den andre har norsk tekst på forklaringen, samt at det er 100,- i forskjell på pris. I tilegg, så er den dyreste av de DEMO-brukt. Spesiellt.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at amentio/meeter osv står oppført med GLE 409 hos prisguiden også til meget god pris men ingen av dem har de på lager.

Kan virke som Norek fikk tak i et lite restparti som de spyttet ut grisebillig. Ser også ut som alle var i bøk også som underbygger den teorien.

Active metallsulten sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    459
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De er utsolgt nå på komplett, da jeg kjøpte de var det to par igjen. De hadde oprinnelig en pris på 3999,- på komplett. Menmen. Er fornøyd med prisen vaffal

Intermediate BanjoArrne sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bange anelser...

Jeg vil ikke være mistenksom men kan ikke la være å fundere på om dette også er B-vare i likehet med de Patosene p.g.a alt lureriet rundt disse typer salg i det siste:-? Synes Det virket litt rart også at alle nettbutikkene hadde lagerstatus på kunn 2 av denne Gle 409 da disse ble lagt ut for salg på de nettbutikkene.Sto jo 2 på lagerstatus hos både mamoz,komplett og en rekke andre.Og det var for 2 mnd. siden:neutral:

Men uansett,for 1500,- eller for den del 4000,- får man sikkert mye for pengene,b-vare eller ikke.Patosene er det jo også sånn med

Om det ikke er noe galt med dem så er det vel kort og godt et riktig kupp for dem som like lydensignaturen til Canton

Canton har jo skiftet navn på sine HT slik at f.eks 409 er blitt 490.det er gjort små kosmetiske endringer så vitt jeg forstår.F.eks så er den streken som går under grillene på 409 blitt buet i stedet for at den er rett.

Kan jo være derfor de selges billig.For at de nye modellene skal ut på markedet8)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •