suround eller gulvstående bak?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

suround eller gulvstående bak?

jeg skal kjøpe meg høytalere bak. jeg har alt i klipsch. jeg har lyst på rf63 som bakhøtaler eller fungerer feks. rs62 bedre?
    takker for svar

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det avhenger av mange forskjellig faktorer som størrelsen på rommet og hva resten av oppsettet består av. Om du forteller oss litt mer er det langt lettere å hjelpe deg. Om du samtidig gjør tittelen på tråden litt mer presis vil flere trykke seg innom for å bidra.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    stuen min er på ca 40m2 og settet består av en yamaha rx-v3800 forsterker av høytalere har jeg klipsch rf83 fronter, rc64senter under tv`n og en rc62 over. og en palladium 312sub.

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du plass ville jeg valgt gulvsående høytalere bak. Grunnen er rett og slett at lyden blir mer troverdig levert fra en større høytaler. Den spiller dypere og mer autoritet (forutsatt at det er en skikkelig høytaler da). Til vanlig er det ikke alltid du vil merke forskjell, men spesielt på en del nyere blu-ray titler (gjerne action filmer) blir det bedre når man kan få skikkelig med krefter fra bakhøytalerne. Hvis valget står mellom RF62 og RS62 bak (og du har plass til gulvstående) ville jeg vaøgt RF62. Rommet er stort nok til det i kvadratmeter i hvert fall, men andre faktorer spiller selvfølgelig inn.

Selv bruker jeg fullrange høytalere også bak, dog ikke Klipsch.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •