Høgtalarar til 2000-4000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Høgtalarar til 2000-4000

Hei. Eg har i det siste tenkt å kjøpe meg eit lite anlegg til å ha på hybelen min. Eg har sett meg ut Yamaha RX-V463 som receiver, men på høgtalarar er eg eigentleg heilt blank.
    Har i første omgang tenkt å kjøpe 2 fronthøgtalarar, og har då tenkt å kjøpe i prisklassen 2000-4000.
    Eg har sett litt på Dynavoice M65, men dei synest eg blir litt for store for meg. Eg har og sett litt på CV VE-8F og DALI Concept 6, og synest dei er passeleg store.
    Det eg i grunnen er ute etter er høgtalarar under 20 kg med ein prislapp på opp til 4000. Om høgtalarane er eit veldig bra kjøp, kan eg muligens strekke meg ein tusenlapp til.

På førehand takk for alle svar.=)

Intermediate fordfiesta sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,071
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg har ve-8f med en Nad forsterker på 150 watt, ålreit høyttaler.
    Dersom du har lite plass kan B&W 685 vere eit godt alternativ, eg har også B&W cm1 og det er nesten like mykje trykk idei so i ve-8f.(men ikkje til hip hop og tecno)
    Veit ikkje noke om Yamaha reciveren men du bør nok ha minst 50 watt.

Intermediate LarsGr sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1,947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For et lite rom kan kanskje stativhøyttalere være tingen?

Feks:

- B&W DM686 eller DM 685

- Dali Lektor 1 eller Ikon 1

- KEF iQ3 eller de nye iQ30.

Så kan du evt spe på med en kjekk sub etterhvert?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken type musikk hører du på?

Selv vil jeg anbefale Dynavoice DF-5.. Er strålende fornøyd med den til jazz, blues, pop, klassisk etc...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg høyrer mest på rock i grunn. Høyrer på band som Red Hot Chili Peppers, Muse, The Killers, Linkin Park, Radiohead, U2.
    I tillegg vil eg bruke høgtalarane til å sjå på filmar og serier på dataen.

B&W DM685 såg jo ikkje så dum ut i grunn.
    Korleis er den i forhold Dali Concept 6?
    Er det forresten noko å utsetje på valet av receiver (Yamaha RX-V463)? Den kostar 2490 kr på lsound.no.

Det som er tanken min, er at eg seinare kanskje vil byggje ut til 5.1, då med evt. B&W DM684 som fronthøgtalarar og B&W DM685 som bakhøgtalarar. Kan det bli noko bra? Og kor kraftig forsterkar bør eg då ha?
    Eg har nemlig lyst å tenke litt framtidsretta, så eg slepp å evt. måtte kjøpe ein ny forsterkar seinare, fordi den eg har blir for svak.

Om nokre månader skal eg til utlandet, og der kan eg få Yamaha RX-V663 og Onkyo SR606 ein del billegare enn her til lands. Bør eg heller gå for ein av dei?

Føler det blei litt mange spørsmål no, men la gå.

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,071
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=Faeton Og kor kraftig forsterkar bør eg då ha?

kjøp so stor forsterkar som mulig, det lønner seg i lengden

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville ha gått for en rimelig receiver som gir deg funksjonene du vil ha, for så å supplere med effektforsterker. Det tror jeg ikke du vil angre på. Du vil ha mere krefter, samtidig som du minimerer tapet ved å skifte ut receiveren senere pga. evt. nye funksjoner på markedet som du "må ha".

Intermediate nf sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    542
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse er nye og prisgunstige XTZ 89 Front

... og hvis poenget med receiver er film, så ville jeg heller gått for HK eller NAD receiver i den prisklassen.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anlegget kjem sannsynlegvis til å bli brukt mykje til musikk, i tillegg til film.
    Men eg ønskjer i grunn å kjøpe skikkeleg kvalitet med ein gong, slik at eg kan ha anlegget ei stund utan å gå lei av for dårleg lyd eller andre manglar.

Eg har høyrt ein del bra om B&W sine høgtalarar. Vil dei gje meg mykje god lyd for pengane, eller burde eg heller kjøpe noko billegare? Kva med XTZ 89? Nokon her som har dei eller har høyrt på dei?

Eg trur ikkje eg går for NAD-receiver, i og med dei ikkje alltid er like framtidsretta (HD-lyd f. eks.).
    Då trur eg heller at eg går for ein Onkyo TX-SR606, for eg har høyrt mykje bra om den.

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,071
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg har hatt JVC, Jamo, Cerwin Vega v-12f og ve-8f, B&W 603s3 og CM1 og kan absolutt anbefalle B&W høytalere, det er dei beste allround høyttalarane eg har hatt:-)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då blir det kanskje B&W DM685 i starten då. Kor finn eg stativ til DM685 forresten?
    Seinare vil eg kanskje supplementere med B&W DM684 eller DM683 og ein eller anna senterhøgtalar + ein subwoofer. Det blir vel bra?

Det eg då lurer på om Yamaha RX-V463 vil klare å drive dette. Må eg opp på RX-V663 eller endå høgare opp kanskje? Er Yamaha og B&W ein bra match, eller er det eit anna receivermerke som er bra til B&W?

Takk for all hjelpa og forslag eg har fått så langt=)

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke tro på at det er nok krefter hvis du utvider til flere høyttalere, og gulvstående fronter. Men da kjøper du bare en effektforsterker. Pass på at du kjøper en receiver med pre out så du har den muligheten senere.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slenger meg på denne tråden da jeg selv ser på dm685. Er på utkikk etter stativhøyttalere som jeg skal bruke til fronter enn så lenge, da jeg ikke har mulighet til å spille så høyt der jeg bor nå. Tenkte at jeg, når bosituasjonen tillater det, kunne flyttet disse bak og gått over til gulvhøytalere forran. Vil dm685 være et greit valg til dette? Har ikke kjøpt receiver enda, men heller mot avr-1909. Bruken vil å hovedsak være tv-serier og noe film sett fra HTPC, og en liten dose musikk i ny og ne. Noen kommentarer rundt dette oppsettet? Er det et greit utgangspunkt, og vil receiveren greie seg når jeg skal bygge ut med flere og større høyttalere eller risikerer jeg å måtte bytte denne?

PS: Håper det går greit at jeg poster i denne tråden, vil ikke tråkke på noen tær ved å stjele tråden.

Intermediate bjarne82 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate B&W Spydeberg sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    539
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Heisan

Sitat Opprinnelig postet av Glassius
    Slenger meg på denne tråden da jeg selv ser på dm685. Er på utkikk etter stativhøyttalere som jeg skal bruke til fronter enn så lenge, da jeg ikke har mulighet til å spille så høyt der jeg bor nå. Tenkte at jeg, når bosituasjonen tillater det, kunne flyttet disse bak og gått over til gulvhøytalere forran. Vil dm685 være et greit valg til dette? Har ikke kjøpt receiver enda, men heller mot avr-1909. Bruken vil å hovedsak være tv-serier og noe film sett fra HTPC, og en liten dose musikk i ny og ne. Noen kommentarer rundt dette oppsettet? Er det et greit utgangspunkt, og vil receiveren greie seg når jeg skal bygge ut med flere og større høyttalere eller risikerer jeg å måtte bytte denne?

PS: Håper det går greit at jeg poster i denne tråden, vil ikke tråkke på noen tær ved å stjele tråden.
    Jeg personlig synes det må være et kjempe valg. Kanskje fordi jeg er så bergtatt av lyden til B&W, men hør med han: http://avforum.no/minhifi/show.php/Vegamannen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •