Jeg skal kjøpe meg en 40 eller 42 tommer tv. Siden lyden er så begredelig på tv'er tenkte jeg å gå til innkjøp av et bedre opplegg. Bare så det er sagt, jeg er ingen lyd-freak. Sett på et hjemmekino opplegg til 30 000 og et til 10 000, og jeg hører antageligvis ikke voldsom forskjell. Det ideelle for meg hadde vært å kjøpt et annlegg med godt opplegg for ipod som jeg også kunne koble til tv'en for å få en del bedre lyd.

Har sett litt på B&W's Zeppelin høytaler. Den er jo en perle rent designmessig og genial for bruk med Ipod. Hvordan lyden blir når denne kobles til tven er et annet spørsmål. Jeg innser jo at elementene sitter fryktelig nærme hverandre og at man ikke nødvendigvis får så veldig mye bedre tv lyd (ønsker jo tross alt ikke kun mer bass til selve tv-lyden). En annen ting med denne Zeppelin høytaleren til B&W er at den er litt vanskelig å plassere i forhold til tven. Den må jo stå under tven, og ikke så lett rent plassmessig (iforhold til møbler).

Er i utg.punktet ikke så veldig gira på fullt hjemmekino annlegg, orker ikke så mange høytalere og ledninger overalt (vet ting finnes trådløst nå). Så jeg tenker et rent ipod opplegg (som B&W) eller et to-høytaler sett med center/bass eller noe slikt. Nå har jeg forklart mitt behov, noen som har noen forslag til hva jeg burde satse på?