Qln Qubic II F skurrer.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Qln Qubic II F skurrer.

Kjøpte ett par Qubiq II F på soundgarden i sommer, men nå har det ene elementet (bass/mellomtone) begynt å skurre.
    Sendte en mail til soundgarden og fikk beskjed om å levere inn høytaleren så de fikk kontrolert hva som har skjedd. Fikk også en pris på ett nytt element som er 195,-. Så spørsmålet er om det er lettest å bare kjøpe elementet selv og bytte det eller om man skal levere høytaleren og bruke en del tid på det. Kan det være noe annet som er defekt?? Hva hadde dere gjort?

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vertfall ikke vanskelig å bytte element.
    4 umbraco skruer for å så trekke ut 2 kabler så er montert på spader, så det tar maks 5min

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var det jeg tenkte også Greit å ikke bruke mere tid enn nødvendig når det ikke er snakk om mer enn 195,- Men kan det være noe annet som er galt? Har ikke så god greie på høytalere, men regner ikke med at de er så veldig avanserte.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan du skifte en lyspære så kan du skifte et element.....

Men er ikke dette en reklamasjonssak? "I sommer", er kun noen mnd siden.....

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hmm, høres kjent ut dette.

Sitat Opprinnelig postet av tobbe1977
    Kjøpte ett par Qubiq II F på soundgarden i sommer, men nå har det ene elementet (bass/mellomtone) begynt å skurre.
    Sendte en mail til soundgarden og fikk beskjed om å levere inn høytaleren så de fikk kontrolert hva som har skjedd. Fikk også en pris på ett nytt element som er 195,-. Så spørsmålet er om det er lettest å bare kjøpe elementet selv og bytte det eller om man skal levere høytaleren og bruke en del tid på det. Kan det være noe annet som er defekt?? Hva hadde dere gjort?
    Kjøpte selv de høytalere på soundgarden tidligere i høst/sensommeren, opplevde skurring fra den ene fra første tone etter utpakking (vanlig feil tydeligvis.. ? ). Heldigvis så var ikke butikken mer enn 5minutt unna, så inn i bilen med feilvaren og rett tilbake til butikken for bytte. Ingen protester/spørsmål fra butikken ( skulle bare mangle...) Den nye har fungert fint i ettertid. Når de kan selge et nytt element for kr 195,- så skjønner eg hvorfor de kunne selge de for 995,- pr par... Vurderer seriøst om eg skal mekke litt og bytte elementer..... Eltek har jo mye snadder

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddyh
    så skjønner eg hvorfor de kunne selge de for 995,- pr par...

Slikt kalles Tilbud. Vis du er tidligere hifi-klubben kunde så er det ikke rart at du er nysjerrig, da klubben aldri har noe tilbud eller rabatt av noe slag.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hmmm

Sitat Opprinnelig postet av dj-vega
    Slikt kalles Tilbud. Vis du er tidligere hifi-klubben kunde så er det ikke rart at du er nysjerrig, da klubben aldri har noe tilbud eller rabatt av noe slag.
    Nesten så eg mistenker deg for å tru at eg er "lettere overskyet" i topplokket . Eg og vet at den pris på 995,- er tilbudspris, men mitt poeng er at når de kan selge et bass/mellomtone element til 195,- inkl Mva så tyder dette på at inn-pris på de høytalerene ikke kan være så veldig høy. Eg er ikke verken nåverende eller tidligere kunde av hifi-klubben

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •