xtz 10.16 forsterker problem, bilde vedlagt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

xtz 10.16 forsterker problem, bilde vedlagt

heisann.

jeg mottok for kort tid siden min andre 10.16, har vært kjempefornøyd med den første så jeg tenkte skitt au, bestiller en til.

har fått koblet den opp, og den spiller som den skal. men...

det er jo rene lysshowet bak på forsterkeren! dioden blinker blått som bare det. utrolig irriterende.

en annen ting er at remoten på den er litt spesiell, den slår seg ikke på samtidig som den første jeg kjøpte, og den slår seg heller aldrig av.

det siste og mest irriterende problemet er strømkontakten, virker som stengene inne i nettbrønnen er for lange, har prøvd flere nettkabler, men ingen passer. legger ved et bilde av hvor langt ut den originale kabelen stikker.

noen formeninger?

mvh
    stian

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker som du har fått en skikkelig mandagsforsterker ...

Vet at det har vært et par tråder om slike forsterkere. Mener at en av dem gikk på at den aldri slo seg av.

Jeg ville tatt kontakt med surround.no (regner med at den er bestilt der) så sender de sikkert ny forsterker vil jeg tro. Relativt enkelt å bytte.
    Vet og at det var noe tull med nettledningen på de første som ble solgt, men har aldri hørt om at selve nettbrønnen har vært problemet.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Virker som du har fått en skikkelig mandagsforsterker ...

Vet at det har vært et par tråder om slike forsterkere. Mener at en av dem gikk på at den aldri slo seg av.

Jeg ville tatt kontakt med surround.no (regner med at den er bestilt der) så sender de sikkert ny forsterker vil jeg tro. Relativt enkelt å bytte.
    Vet og at det var noe tull med nettledningen på de første som ble solgt, men har aldri hørt om at selve nettbrønnen har vært problemet.

prøvde nettledningen på den andre 10.16 jeg har, samme problemet, å da regner jeg med det er nettbrønnen som er feilprodusert.

sender en mail til surround på mandagen så regner eg med de ordner opp. jeg har jo vært god kunde til de så

mvh
    stian

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •