utvidelse av anlegg,en til sub. råd ønskes :)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question utvidelse av anlegg,en til sub. råd ønskes :)

Hei, tenkte å kjøpe meg enda en Yamaha YST-SW315/PF sub. har en fra før av. men er vell 3 år siden jeg kjøpte den. vil det være stor forskjeld på lyden i den jeg har å event. den nye?

har lest endel å tror jeg vil gå for 2 x 10" istede for en 12".

så spørsmålet er vell om jeg må kjøpe 2 nye eller om jeg kan kjøpe en likens som jeg har.. ? ble så usikker..

noen sier det blir stor forskjeld på lyden på den ny å den jeg har nå. å noen mener det ikke har noe å si.

har dere andre gode tips til meg ang. oppgradering, så tas det imot med takk

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen? kan spørre slik da. vil en sub som er brukt i 3 år, ha vesentlig dårligere lyd enn en tilsvarende ny sub i samme merke å serie?

vil det bli dårlig å sette ihop en 3 år gammel sub med en ny likens sub i samme merke å serie?

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjolsn
    Ingen? kan spørre slik da. vil en sub som er brukt i 3 år, ha vesentlig dårligere lyd enn en tilsvarende ny sub i samme merke å serie?

vil det bli dårlig å sette ihop en 3 år gammel sub med en ny likens sub i samme merke å serie?

Jeg vet ikke sikkert om du vil merke noe, men sub'er har de største gummimembranene og det er jo en av grunnen til at en høyttaler skal spilles iss - gummien må få kjørt seg inn en stund.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •