Fronthøyttalere til Pioneer VSX918V? Ca. 5000 kroner. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer Afseth sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    114
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av davalex
    Ang. Krix Apex3 så kan jeg desverre ikke uttale meg, da jeg ikke har hørt disse før. Har du mulighet til å få høre disse før du evt. bestemmer deg? Da ville jeg isåfall tatt en liten lyttetest for å høre hva som faller best i smak!

Krix-høytalerne ser jo veldig spennende ut da! Har ikke hørt noe fra disse tidligere, men ser ut til å være kvalitet. På papiret iallefall! :-P
    På papiret ser det veldig bra ut ja. Men problemet er at jeg ikke får mulighet til å høre de før kjøp da de er laaangt unna (en helt annen kant av landet). Han som kom med tilbudet sier at vi kan ordne en returordning om jeg ikke er fornøyd, men det er jo allikevel mye tid og penger bare å sende tilbake. Da vil han sikkert ha refundert portoen han brukte også.

Han skal faktisk ikke ha mer enn 4500 inkl. frakt, så det er unektelig veldig fristende å gå for dem. Det jeg er mest bekymret for, er om min rimelige Pioneer klarer å drive dem ordentlig. Jeg vet ikke hvor tungdrevne de er, men de er visst ikke av de aller letteste.

Hmm... er en vanskelig avgjørelse. Det "tryggeste" er vel å gå for B&W. De er lettdrevne og passer godt til mitt anlegg. Men det mest fristende er å gå for Krix da de virker å være noen klasser over B&W'ene jeg ser på. En god del rimeligere blir det også.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei!

Har selv tenkt å kjøpe en PIONEER VSX-918V, og lurer på om den er god for å drive mine DALI CONCEPT 8?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •