spikes eller stein plate? knitring i høytalerne?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

spikes eller stein plate? knitring i høytalerne?

som topic sier så lurer jeg på hva som er mest lønnsomt og sette høyttalerne og subben på? spikes eller steinplate?eller spikes på steinplate?
    gulvet er laminat med betong under. hvis det har noe og si.og en annen ting.støv i forsterkern,kan det lage kniterlyd i høytalerne?kan det fikses på en så enkel måte som og blåse forsterkern rein for støv?

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av chargespeedwrx
    som topic sier så lurer jeg på hva som er mest lønnsomt og sette høyttalerne og subben på? spikes eller steinplate?eller spikes på steinplate?
    gulvet er laminat med betong under. hvis det har noe og si.og en annen ting.støv i forsterkern,kan det lage kniterlyd i høytalerne?kan det fikses på en så enkel måte som og blåse forsterkern rein for støv?
    Veldig mange anbefaler stein med filt eller gummi under og spikes over.

Knitring: Vet at støv i f.eks. volumknapp (potmeter) kan medføre skrapelyd når man justerer den. Vær VELDIG FORSIKTIG med trykkluft i elektronikk! Man får kjøpt trykkluft på boks som man kan bruke lokalt. Og elektronikkrens vet jeg at verksteder bruker på bråkete potmetere. Fåes også kjøpt på sprayboks. Koble fra strømkabelen når du holder på med slikt. Elektronikk tåler vann og væske så lenge det ikke får strøm. Det må være tørt før du kobler til igjen..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •