Noen med Harman HKTS11 her?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen med Harman HKTS11 her?

Hei!
    Jeg har kjøpt meg et HKTS11 høyttaler-sett, men er ikke helt fornøyd med et par ting, så jeg håpte noen her ville bekrefte om det virkelig er settet det er noe galt med før jeg sender det tilbake:

Egentlig er det vel bare sub-wooferen jeg har noe å utsette på. For det første, når strømmen blir satt i, begynner den å lage en sånn høy transformator-lyd. Lyden er såpass høy at jeg hører den over hele stua. Og siden den skal stå på hele tiden uansett om tv/lydanlegg er på eller av, finner jeg dette uholdbart. Det er vel ikke meningen det skal være sånn?

I tillegg gir sub-wooferen fra seg høye "bass-smell" hver gang jeg skifter tv-kanal på kabel-tuneren, eller skifter input kilde. Eller slår den av og på for den del. Veldig irriterende. Det blir jo lett litt zapping i løpet av en kveld.

Er dette vanlig med denne sub-wooferen? (Håper ikke!)

Har lånt meg en annen sub-woofer (et annet merke riktignok, men den er større), for å finne ut om det var forsterkeren det var noe i veien med, men med den har jeg ikke disse problemene i det hele tatt.

Håper noen kan svare meg på dette, så jeg får vite om den må sendes tilbake eller ikke.

Takk.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Jeg har dessverre ikke noe svar til deg vedrørende problemene dine, men lurer på om du ellers er fornøyd med høyttalersettet? Vurderer dette selv, men har ikke hørt det. Hvordan er lyden og trøkket på film og musikk?

Har du returnert settet pga av bassmellene, og evt fått et nytt som fungerer?

Mvh

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Settet er returnert pga smellene og den høye transformator-lyden i subben ja, men har ikke fått noe nytt ennå.
    Fikk ikke testet det så mye dessverre, hadde samtidig litt problemer med recieveren jeg kjøpte samtidig.
    Fine å se på var de iallefall

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har 5+1 versjonen av dette settet med HK reciever, og har ingen hørbar lyd fra sub, eneste er at den kommer med et lavt smell når forsterkeren skifter mellom digitalt og analogt signal.

Men, undrer meg på hvor høyt du hadde volum-bryteren bakpå subben? Min står halvveis og det er passe, har aldri prøvd høyere, men kan tenke meg at den gjerne hadde begynt å summe og smelle kraftigere om volum-bryteren stod på maks.

Er forøvrig veldig fornøyd med kino-lyden. Størrelsen på høytalerne tatt i betrakning får man veldig fyldig og god lyd. Det er ikke i nærheten av disse hjemmekino-pakkene man får på elkjøp osv.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •