Oppgraderingssyk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oppgraderingssyk

Nå har man endelig fått på plass alt som var planlagt, og da er det jo ikke godt nok

Driver nå og fabler om oppgradering. Leser mye bra om Klipsch RF-83, har lyst til å finne meg et par brukte eksemplarer av disse (+ Parasound effekt?)

Har også lyst på to SB-12 plus, hvordan er disse på musikk og sammen med Klipsch?

Det går mest i rock og noe house for min del, dama er mer på indie bølgen. Er generelt ute etter noe med trøkk, noe man merker i mellomgulvet uten å få tinitus første kvelden. Bør være bra på film også, men regner med de også duger vel så bra som Concept 8 og XTZ her. Er primært på musikken jeg ønsker forbedringer. (Skal selvfølgelig høres bra ut, men det regner jeg med at ting i denne prisklassen gjør).

Er det noen i Hadeland/Hønefoss området som har et Klipsch oppsett jeg kanskje kan høre på?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare interessert, hva er ditt fulle oppsett nå og hva savner du/føler du trenger forbedring?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det som signaturen sier, Concept 8 i front med XTZ W12, låter bra dette altså, men er liksom litt slapt(?), savner litt punch. Oppgraderingen er vel hvertfall et års prosjekt for å få bytta ut alt. Begynner med å få på plass en effektforsterker, så det vil jo antagelig hjelpe i mellomtiden, LX50 er ikke den kraftigste pluggen.

Pluss at man selvfølgelig har lyst på noe nytt da

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •