Jamo Classic 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Stereofreak-MODEL 2330B sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    222
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Jamo Classic 4

noen som har kjennskap til disse høyttalerne? Når ble de gitt ut for første gang, og hvor mye kostet de da?

Newcomer HaakonDrang sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2012
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stereofreak-MODEL 2330B
    noen som har kjennskap til disse høyttalerne? Når ble de gitt ut for første gang, og hvor mye kostet de da?
    Hei, ser det er en veldig gammel tråd, og du bryr deg sikkert ikke om jeg svarer deg nå eller ikke. Du har nok allerede fått svaret ditt.
    Men bare lurer her.
    Jeg har de samme høyttalerne. Låner de bare av pappa til å høre på musikk innimellom på rommet. (har andre gode høyttalere som jeg bruker til film og stereo)
    Synes de spiller ganske bra til å være gamle(?) og små. De veier en del også, og det er vel 100W eller 140W.

Nå har ikke jeg så ekstremt godt øre for lyd (brukbart nok), da jeg bare er 15 år, så er nok en del av dere som kan litt mer.

Skrev egentlig for å "bump" denne tråden da jeg også er interessert i å høre litt om disse høyttalerne.

Noen som har erfaring med Jamo Classic 4? Hva syns dere om de? Hvor mye kostet de da de ble gitt ut i Norge? (når og egentlig, men det kan jeg bare søke meg opp på nettet)

Forresten, hvis disse høyttalerne er gamle må jeg virkelig si at designet er dritfett.

Takk for svar!
    Mvh HaakonDrang

Intermediate ldynamic sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    533
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hør på mange jamo høytalere men ikke denne. har noen få specs jeg fant på google:

effekt: 100 watt
    maks effekt: 140 watt
    impedans: 4 ohm
    frekvensrekkevidde: 45-20000
    følsomhet: 90 db
    Terminaler: bi-wiring
    konstruksjon: d,appolito og bassreflex

D,appolito konfigurasjon betyr at man har diskanten i midten av mellomtone/bass elementene. Les mere om det her. Bi-wiring betyr at man har mulighet for å kjøre høytalerene med to forsterkere med formålet å få kontroll på lyden. Les mere om det her. Håper dette hjalp noe.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •