Pent brukte Jamo 707i

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate dansken2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    700
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pent brukte Jamo 707i

jeg kom over et par Pent brukte Jamo 707i som jeg kan få meget billigt .

noen som kjenner til denne serien ? hvordan spiller di ? har cervin vega dc 15 fra før og fruen synes di er alt for storre . vil det bli en stor nedtur og gå for dise jamo ? så vit jeg vet er der 2 / 8 tommere i denne serien ?

http://cache.finn.no/mmo/2/147/171/62_-364903893.jpg

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    700
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

?

ingen ?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg mener å huske...

...at jeg hørte på disse tilbake i -98. Jeg syntes da at bassen var passe stram og kraftig. Jeg ventet litt og kjøpte senere etterfølgeren 7.7. På 7.7 modellen var de gått over til et enkelt basselement som er plassert i bunnen av kassen og spiller ned mot en plate. Dette skal i teorien gjøre det lettere å plassere høyttaleren nærmere side- og bakvegger uten å oppleve store forandringer i bassen.

Jeg skulle nesten ønske at de ikke hadde gjort dette, for jeg hadde mest lyst på punch'et fra de 2 8"-bassene i den gamle. De stod i push-pull konfigurasjon med den ene i et lukket rom og den andre med minst halve kabinettet som basskasse og med en svær bassport. Du hadde fint fått plass til en loff, som Autofil-Larsen ville sagt det.

Jeg har aldri eid Cervin, så en direkte sammenligning er vanskelig. Er nok litt snillere enn CV, men har god dynamikk og trøkk. Muligens litt skarp diskant, men det var nok også mindre fremtrende på 707i enn på mine 7.7, og alt dette er jo

Jeg er sikker på at madammen vil bli fornøyd med tanke på design, selv om de egentlig er litt store i en vanlig stue. Hjelper godt med buede sider :-)

Lykke til med valget!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    700
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ok

ja sleger skal ha 1000 kr strøkne =) med maranz forsterker !! må nestn kjøpe dem hehe er jo så billigt .

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    700
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

foresten

var det dg som kjøpte yamaha ? alt vell me den ? det jeg lure på kan jamo 707 spille opp til fest ? har 20 m2 stor stue

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •