ska ha nytt surround anlegg.noen tips?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate shield sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ska ha nytt surround anlegg.noen tips?

hei.holder på å spare til nytt surround anlegg.tenkte å bruke 20000kr.har forsåvidt sett meg ut denne Onkyo TX-SR705.vill helst ha onkyo forsterker.men er åpent til noen andre og.det eg er på utkikk etter er noe som spiller høyt og låter bra.den Onkyo TX-SR705 koster 8995kr.også kabler til både dvd spiller og HT osv.også må eg ha noen gode legger uttrykk på gode HT som lager god lyd.også seff en sub.som rister j... godt!!.som sagt vill ha noe som virkligen lager god og høy lyd.som låter bra.er lei sånne billig løsninger.men holder på å spare enda.så det blir ikkje før til neste år at eg har penger.men vill ha tips på forhånd.hva eg skal gå for.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan pent gå for en onkyo forsterker, når det kommer til sub kan du evt teste ut xtz eller svs. Det er mange her inne som er veldig fornøyd med dem, av høytalere kan du sjekke ut Klipsch reference serien.

SVS - Welcome to L-Sound!
    XTZ - Surround.no - Høyttaler spesialisten
    Klipsch - Stereofil - Butikken for stereo og hjemmekinoelskere i Grensen 9!
    onkyo - Velkommen til Mono AS

Det er bare å se hva lommeboka di tillater, så er det opp til deg å se hva som smaker av det du ser og hører. Lykke til på ferden, verden er stor og masse å velge i.

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Du kan pent gå for en onkyo forsterker, når det kommer til sub kan du evt teste ut xtz eller svs. Det er mange her inne som er veldig fornøyd med dem, av høytalere kan du sjekke ut Klipsch reference serien.

SVS - Welcome to L-Sound!
    XTZ - Surround.no - Høyttaler spesialisten
    Klipsch - Stereofil - Butikken for stereo og hjemmekinoelskere i Grensen 9!
    onkyo - Velkommen til Mono AS

Det er bare å se hva lommeboka di tillater, så er det opp til deg å se hva som smaker av det du ser og hører. Lykke til på ferden, verden er stor og masse å velge i.
    hei.takk for tipset.men Klipsch HT blir nok for dyrt.når eg ska ha front,center og bakHT.så må nok gå får et HT surround sett kansje.men som er gode.sikkler litt etter dali,men blir vel for dyrt det og vel.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan prøve Dali Concept serien og den er ikke av det dyreste slaget, de funker også bra i ett surround anlegg. Bare la fantasien slå seg løs så finner du nok noe du liker og har råd til.

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har sett litt på disse her Høyttaler - Høyttalersystem | Hi-Fi Klubben: DALI Concept 6 Høyttalersystem.

er det noen som kan anbefalle de.lager de lyd.suben,rister den noe sykt.?

Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk at du helt sikkert kan prute litt på Onkyoen. Jeg kjøpte min for ca 6 mnd siden og fikk den da prutet ned til 7600,- (såvidt virket det som).

En annen høyttalerserie du bør titte på er Monitor Audio sin Silver serie. Den har fått mye skryt og selges på hifi-huset. Eieren her er vist også ganske lett å prute med, så du får nok en fin pris.

For subwooer er det fortsatt SVS og XTZ som er i teten. Disse kommer stadig på bruktmarkedet, noe som gjør at du kan spare noen penger også her.

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for alle tipsene.eg skal ihvertfall høre både forsterker og HT og sub før eg kjøper noe som helst.sitter idag med Pure Acoustics HT.men når eg skrur opp på den kommer det en slags klirre lyd fra venstre HT fra elementet i midten.ka er det for noe?er det elementet øydelagt?er vel ikkje mer en 3 mnd gammel.får eg bytte de kansje?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •