Yamaha NS9900, vurdering?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Yamaha NS9900, vurdering?

-- NS-9900 NS-9900
    Noen som har noe å si om disse høytalerene?
    Til bruk som front i hjemmekino.
    Koster 7000,- pr. par.
    Ser jo veldig stilig ut synes jeg da

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har disse høyttalerene kombinert med NSP9900PF. Skikkelig gode høyttalere som tar seg veldig godt ut. Skal man få fullt utbytte av dem anbefaler jeg dog å ha en subwoofer i tillegg for å få skikkelig trøkk. Til musikkspilling klarer de seg ok, men det er på filmer og gaming at de viser sitt fulle potensial.

Intermediate wasimza sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    546
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av scoopex86
    -- NS-9900 NS-9900
    Noen som har noe å si om disse høytalerene?
    Til bruk som front i hjemmekino.
    Koster 7000,- pr. par.
    Ser jo veldig stilig ut synes jeg da
    Jeg har også lyst på disse. Hvor har du fått tilbudet fra? Hvilken senter hører til denne serien?

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    546
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,732
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes det noen tester enda? Disse må da vel spille bra med en Yamaha receiver feks? Så de hos Komplett.no også akkurat, derfor ble jeg linket hit... hehe

Hele 10kr billligere og faktisk.... wow

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    546
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare 10 kr billigere enn Komplett sine 7000+? Nei, på webshopen til datakjeden får du til 5500 og kun 98 kroner i frakt (til østlandet i hvertfall). Klikk på webshop på datakjeden sine sider og søk på ns9900 igjen.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wasimza
    Bare 10 kr billigere enn Komplett sine 7000+? Nei, på webshopen til datakjeden får du til 5500 og kun 98 kroner i frakt (til østlandet i hvertfall). Klikk på webshop på datakjeden sine sider og søk på ns9900 igjen.

noen av dere som vet hvordan dise vil ta seg ut med en forsterker fra pionner? går demerkene bra overens?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pioneer80
    noen av dere som vet hvordan dise vil ta seg ut med en forsterker fra pionner? går demerkene bra overens?
    Desse tar seg veldig bra ut med pioneer forsterker, har hele pakken med front,center og bak og kjørte dem på vsx1016v og det funket knall,men har nå oppgradert til onkyo tx sr805,der var det jo enda mer power.

skal foresten selge heile yamahasettet mitt no som Klipsch rf63 er på vei iposten, 5500-6000kr for heile pakken må da være en god pris!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noken som kan gje svar på om ns-9900 er noke bra. opp mot ns-555 eks.? haster da eg begyner og bli skeptisk og lurer på å avbestille, siden det finnest minimalt med tester og annet lese stoff om ns-9900

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har disse selv jeg, og er kjempefornøyd

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

:d

Først vil jeg bare si: Har aldri eid noen høytallere av dette kaliberet før, så jeg kan ikke sammenligne med andre i samme klassen, men de er ufattelig mye bedre enn et hjemmekinoanlegg jeg eide før fra Samsung, og det til nesten halve prisen.
    Eier disse høytallerne, kombinert med bakhøytallerne og senterhøytalleren NS-P9900 i samme design.
    Bruker dem sammen med en Onkyo TX-SR608, noe som i min mening fungerer helt perfekt til rommet mitt på rundt 25 kvadratmeter. Det kan være anbefalt å ha en subwoofer, men for et rom som midt så har jeg ikke bruk for dette for øyeblikket. I begynnelsen var de litt stive, men når du får spilt dem inn fungerer bassen i disse to høytalleren som bare rakkern. Kjempebra til Film og Spill.
    Når det kommer til musikk så foretrekker jeg å bare bruke fronthøytallerne (NS-9900) alene, da jeg har en Pure Audio funksjon på receiveren min, bassen er god og fyldig, og overdriver ikke... såfremt jeg ikke stiller den opp da så klart men beholder den på det normale nivået.
    Kobla dem opp i stua (som er åpen mot resten av huset, så lyden fyller hele huset).. har fått litt klager fra naboene så klart, men det må du jo regne med om du setter på full guffe! Hadde fest med disse, var helt rått.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •