Stereo anlegg forslag i 20-30.000 klassen!! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hifiklubben kjører den politikken at de ikke gir rabatt på komponenter, men dog så er de billige på det de selger. av de produktene som de selger og som også andre butikker selger så er de faktisk billigst i norge. men jeg har fått gode rabatter på det andre de selger, som feks: kabler, overganger, plugger og denne type ting. men på hifiklubben i krsand hvor jeg handler, har de så god peiling på ting at jeg betaler gladelig litt ekstra for det har tilogmed hørt han anbefale kunder å dra til andre hifi butikker hvis det er noe spesielt en kunde vil ha som ikke de kunne skaffe, for å gjøre kunde mere fornøyd, fremfor å prøve å prakke på kunden noe han bare ville blitt halv veis fornøyd med, slik en del andre butikke jeg vet om ville gjort

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Doc.G: ja det oppsettet frister like mye specs-vis som design så får vi se om det leverer til mine ører..

Får se hvor mange oppsett jeg rekker å få hørt skikkelig imorgen, håper den jeg møter har godt med tålmodighet for å si det sånn..:twisted:

Utrolig spennende å se hvor mange her som går god for sine merker og matchende elektronikk. Viser jo bare hvor subjektivt lyd oppfattes, selvfølgelig ofte iforhold til ens budsjett.

Må bare få takke for gode innspill så langt!

Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HansMarius
    Det er jo klart at de gir noe rabatt på en komplett løsning. Tenk deg dekningsbidraget på et anlegg til 30 laken - står salget å faller på en eventuell rabatt gir de deg den...
    det er nok desverre ikkje slik på hfk.... det gies seff litt prosenter/ rabbatter på demo/utstilligs produkter, men på vanlige produkter gies det ingen ting.... kjenner en som kjøpte anlegg der inne til nesten 80000kr... fikk ingen ting i avslag....
    kjøpte selv dali Concept 8 og nad c272 som kom på 11992kr... Eg ga dei først 11900kr, så gikk ikkje det, så fikk de 90kr, og de skulle tilogmed ha de siste to kronene... det var siste gangen eg handlet der, og det av prinsipp...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •