Nytt HIFI 5.1 Anlegg - med hdmi - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Damn! dere var raske å svare Tusen hjertelig takk

Men så dere mener ikke jeg skal gå for Denon AVR-1909, koster 4500 kr hos Hifiklubben.

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    den er sikkert grei til prisen, men for å spare deg for mange penger, evn få mye mer lyd igjen for pengene du vil kjøpe så finn noe brukt. masse bra produkter å få kjøpt til en billig penge.
    Litt OT dette her men angående det om du kommer til å bli helt fornøyd noen gang så tviler jeg mitt stereo anlegg koster vell nytt rundt 95k nå, og jeg er egentlig ganske fornøyd, bortsett fra at jeg tok turen til soundgarden i krsand i går og hørte på det high end anlegget de har satt opp der. det er rett og slett det råeste jeg noen gang har vært i nærheten av når det gjelder bra lyd, som sagt så trudde jeg mitt anlegg var bra, men mitt er skikkelig grøtete, dårlig bass, instrumentene høres ut som en suppe i forhold, og stemme gjengivelsen i anlegget mitt er rett og slett skikkelig dårlig i forhold
    men nå koster jo det anlegget rundt 700k i forhold da og vinner jeg i lotto så blir det kansje mulig for meg å kjøpe noe lignende en gang

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe meeen tror jeg skal holde meg unna 95k klassen, har en kompis som har ett anlegg til 100-150k, og jeg tør rett og slett ikke å gå inn der for da blir jeg å nede opp som gjeldsslave resten av livet :P så tror nok at 14k (alt inkl.) er nok for meg i første omgang

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •