Et aldri så lite problem med min xtz 12" sub - Kan noen hjelpe

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Et aldri så lite problem med min xtz 12" sub - Kan noen hjelpe

Merka istad at subben var dø. Det lyste blått fra lyset bak noe som indikerte at ihvertfall subben var påslått. men alikevel ingen lyd. Prøvde derfor å slå den av og på. Og til min store fornøyelse så funket alt fint igjen. Men så tok jeg meg en liten pause fra musikken og subben gikk etterhvert i hvilemodus og lampa på baksiden går jo da som kjent i rødt. Ikke noe uvanlig i det hele tatt. Men så skulle jeg begynne å høre på musikk igjen og subben ble automtisk aktiv igjen og indikerte dette ved å skifte til blått lys igjen bak. Men nå var det ikke lyd der igjen. Måtte igjen slå av og på for at den skal spille.

Har sjekket etter løse ledninger, men alt var som det skulle med tilkoblingene.

Er det noen som tror de vet hva årsaken kan komme av. Hadde satt veldig stor pris på et svar. Blir helt gal i hodet av å ikke vite hva det kommer av og at subben ikke fungerer optimalt.

mvh
    Schumi

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ta kontakt med Surround.no - Høyttaler spesialisten for hjelp til å finne ut hva som er feil. Sikkert en garanti sak dette.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •