Hvor bra er Dynavoice F-6 ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 32
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvor bra er Dynavoice F-6 ?

Intermediate Muffinman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra i forhold til prisen, ikke mer.

Det finnes utallige tråder om F6 her på forumet, det er bare å søke litt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig å skrive en litt mer beskrivende tittel på innlegget kanskje?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av henrikm

hvorfor? gjør som jag vil.

og blir kvalm av sånne annonser. klarer ikke se noe god lyd komme ut av det der

Newcomer Vassis sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du vil bli overraska, konkurerer fint med høgtalarar til 3dobbel pris.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vassis
    Du vil bli overraska, konkurerer fint med høgtalarar til 3dobbel pris.
    nja skeptisk, sier ikke det er dårlig men min personlige magefølelse for slike ting er ikke bra, men sier ikke det er dårlig. har hatt en del oppover de siste 12 år og da begynte det i lav prisklasse og jeg liker meg nok best på det utstyret jeg har nå. selvsagt har jo dyrere ting jeg vil ha men økonomi og prioritering tilsier at det ikke er mulig.

men det er sikkert bra for de som ikke vil legge mye penger i det eller for de som er i startfasen selvsagt.

bare ville høre folks meninger om dette.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Folks mening om dette er debattert i andre tråder som du kan finne ved å søke.
    Det hjelper deg ikke så mye med slike svar:

hvorfor? gjør som jag vil.
    og blir kvalm av sånne annonser. klarer ikke se noe god lyd komme ut av det der

Vi prøver å holde en god tone herinne og du vil raskt forstå at alle herinne bare vil deg vel. Men man ønsker ofte litt "kjøtt på beinet" - noe jeg forstod var hensikten med det som står i indigo farge.

Kjapt søk på Dynavoice F-6 gir f.eks disse trådene:
    http://avforum.no/forum/hoyttalere/7...gic-f-6-a.html
    http://avforum.no/forum/hoyttalere/7...oyttalara.html

Intermediate AVFredrik sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er den stolte eier av et par F6 og jeg finner meg ikke i at folk sier de gir det de så fint betegner som "dårlig lyd".
    Lyd er da inviduelt; ikke materielt!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz detta er et forum og er til for diskusjoner og bor fortsatt i et fritt land så jeg kan si at jg ikke liker lyden fra billige høyttalere og du liker det. sånn er det bare.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilke personlige meninger?
    Du sitter og "synser" deg fram til at F-6 ikke kan være gode høyttalere fordi de er billige og laget i Kina, uten at du har hørt dem?

Skjønner at du kan være skeptisk, og både på dette og andre forum er det mange som har ankepunkter, og argumenter som gjør at de ikke vil ha disse høyttalerne, men da har de gjort seg bryet med å høre på dem før de uttaler seg såpass bombastisk som du har gjort i denne tråden.

Jeg har hørt dem, og synes de spiller bra, men selvsagt er det ingen Hi-End høyttaler man får til den prisen. Og jeg har heller ikke til hensikt å skaffe meg noe par, men de som ønsker å skaffe seg et par blir slett ikke lurt.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ett par Dynavoice F6 som fronthøyttalere og de spiller bra syns jeg.selvsagt ikke noen high end høyttaler men det forventet jeg ikke til den prisen.
    Har hørt den mot flere andre merker til det dobbelte og dynavoice spiller faktisk bedre enn de jeg har hørt hvertfall.
    Skal nevnes at jeg har kjøpt meg B&W nå,men det har ingenting med at jeg ikke var fornøyd med dynavoicene å gjøre.
    Dra og hør på dynavoice før du prater dritt om dem.Lover deg at du blir overrasket over dem!Og si gjerne ifra her inne når du har hørt dem.

Active RimJob sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nad_319
    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz detta er et forum og er til for diskusjoner og bor fortsatt i et fritt land så jeg kan si at jg ikke liker lyden fra billige høyttalere og du liker det. sånn er det bare.
    Skjønner ærlig talt ikke hvorfor du lager denne tråden. Du spør om folks meninger, men tåler ikke å høre dem. Det blir for dumt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette føyer seg jo inn i rekken av mer eller mindre useriøse innlegg fra nad_319. Nå skal ikke jeg ikke komme med en påstand hvor dette foraet kun tilhører besserwissere og eksperter, for vi nybegynner trenger jo oppstartshjelp(!), men det må da gå an å oppføre seg som folk. Du holder vel (forhåpentligvis) ikke på sånn i virkeligheten.

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RimJob
    Skjønner ærlig talt ikke hvorfor du lager denne tråden. Du spør om folks meninger, men tåler ikke å høre dem. Det blir for dumt.
    Helt enig, hva er det han egentlig vil? Komme her med sløve holdninger?

En oppfordring: Finn noen bedre høyttalere til prisen.

En ting til: Lyd er svært subjektivt.

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nad_319
    Hehe, synes det er litt morsomt når du har så peil på billige høyttalere og sånnt no. Det har nok skjedd en del siden di tolv åra du har holdt på med det her. Og noe som virker ennå litt morsommere er reaksjonene du gir... Hvor gammel er du egentlig?

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BoGGis
    Hehe, synes det er litt morsomt når du har så peil på billige høyttalere og sånnt no. Det har nok skjedd en del siden di tolv åra du har holdt på med det her. Og noe som virker ennå litt morsommere er reaksjonene du gir... Hvor gammel er du egentlig?
    La meg gjette:-D 12 år?

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, detta er nok en noget usæriøs tråd som har gitt meg noe :-D Synes det var en grei tråd jeg^^

Neida... Man bør prøve å tåle at andre har andre preferanser enn deg nad_319. Det er igrunn bare umodent å komme sånne svar som det du ga der...

Nad 319 er vel ikke kjent for å være high end det heller? hehe.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BoGGis
    Haha, detta er nok en noget usæriøs tråd som har gitt meg noe :-D Synes det var en grei tråd jeg^^

Neida... Man bør prøve å tåle at andre har andre preferanser enn deg nad_319. Det er igrunn bare umodent å komme sånne svar som det du ga der...

Nad 319 er vel ikke kjent for å være high end det heller? hehe.

hehe da starter vi på begynnelsen da, jeg bare kom emd sp om de faktisk låt noe bra og sa selv jeg ikke hadde så trua på så billig da jeg har eid det selv en gang i tiden og at det er sikkert greit om man ikke vil investere all verdens i stereo/surround. eller at det er en bra start om det er første "ordentligw" stereo. sier jeg noe galt da a? sier positive ting om det men sier at min mening er at det ikke er noe jeg ville tenkt på å handle en gang. min mening.

at jeg ikke skriver så mye i tråden bør da ikke være noe problem, vil man svare på mitt sp så gjør man det og om det blir vanskelig å skjønne sp lar man være. noe galt enda? ja kanskje litt "røft" svar men syns det var passende svar til den måten jeg følte han spurte om. ok?

nad 319 var min første forsterker og brukt navnet i alle år. vil si den var en av topp forsterkerne til nad i nads glans periode, liker ikke de nye noe særlig.

og bare naden der kostet mer enn dobbelt som mye som hele høyttalerpakka så er vel allerede der bedre kvalitet. hehe

og high end er vel ikke det jeg vil frem til på noen punkter i denne tråden. ta den pakka der og så sett sammen et surroundsett med dali concept serien da så er ikke det high end, koster mer enn det andre merket jeg ikke husker navn på en gang men vil da tro lyden er bedre. eller? ikke hørt de andre der så kan ikke svare for de men utfra tidligere erfaringer ville ikke jeg tro det var kvalitetslyd. det er jo det hele tråden egentlig startet med, om det er grei lyd eller man får etter prisen?

jada blir mye piss her nå men blir oppgitt av non folk som sikkert er oppgitt over meg. hoho og det er som jeg mener en skreiv at det er jo hva en selv mener er god lyd. og da sier jeg at jeg vil ikke TRO det er knallyd i de men som sagt det er det jeg spør om.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sattan så mange svar. så ikke de jeg. gamle er egentlig dere som skriver her? har dere lest det jeg skreiv i første?? begynner egentlig tvile på dere her. jeg spør om folks syn på slike pakker og at jeg selv ikke har trua på slike. jeg ber om synspunkter så kommer det bare vræl om at eg snakker dritt. jeg spurte etter meninger om slike "billige" pakker. ja fyrte vel litt oppunder på en post her men slik må til iblant for å få svar. kan folk lese første innlegg å svare på det jeg faktisk lurer på.

Intermediate hagr sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe! Dette var en av de morsommere trådene

On topic: Kjøpte F-6 som bakhøyttalere i mitt surroundoppsett, og har prøvd dem litt i ren stereo. Kan Ikke si jeg er imponert. Vel. Det var da noe for de 500kr jeg betalte, men er ikke verdt mer.. Skikkelig grøt.. Æsj.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •