Hvor bra er Dynavoice F-6 ? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 32 av 32
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av hagr
    Hehe! Dette var en av de morsommere trådene

On topic: Kjøpte F-6 som bakhøyttalere i mitt surroundoppsett, og har prøvd dem litt i ren stereo. Kan Ikke si jeg er imponert. Vel. Det var da noe for de 500kr jeg betalte, men er ikke verdt mer.. Skikkelig grøt.. Æsj.

morsommere er de da ikke veldig da man blir anklagd for å ikke tåle andres meninger da man har bedt om det. hehe

tåler andres meninger derfor jeg ber om de. høre de som har kjøpt de og hva de har ment. får håpe folk klarer skjønne det jeg mener da. jauv da, som blei nevnt at de er verdt den prisen man gir. jauv da

Active St3ffaN sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høyttalera er ikke så dårlig som du skal ha det til, men de kan ikke måle seg med de dyrere modellene fra Dynavoice, da låter de fort innestengt og "hult", men de gir mye lyd for pengene. Ved å produsere disse i Kina så reduserer man kostnadene, og dermed er det ikke umulig at den lett spiller fletta av høyttalere som for mange år siden kosta det mangedobbelte.

Ta deg en tur til Kongsberg Hifi Senter, de har et par stående som du sikkert får hørt på.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av St3ffaN
    Høyttalera er ikke så dårlig som du skal ha det til, men de kan ikke måle seg med de dyrere modellene fra Dynavoice, da låter de fort innestengt og "hult", men de gir mye lyd for pengene. Ved å produsere disse i Kina så reduserer man kostnadene, og dermed er det ikke umulig at den lett spiller fletta av høyttalere som for mange år siden kosta det mangedobbelte.

Ta deg en tur til Kongsberg Hifi Senter, de har et par stående som du sikkert får hørt på.

nå håper jeg den personen du hintet til som mente de var så dårlig faktisk er den prsonen som skrev det? hehe jeg har aldri agt de er dårlige(tror jeg). bare sagt jeg ikke skjønner de kan låte veldig bra.

tja, kanskje jeg gjør det bare for å få hørt på de men kommer nok aldri til å gå for de da, bitt av B&W basillen vettu hehe der har jeg min smak da at jeg liker lyden av de jeg har nå, sikler selvsagt på et par 803D men de prisene der er syyke.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nad_319
    kan folk lese første innlegg å svare på det jeg faktisk lurer på.
    Unge mann, vi har prøvd. F6 er debattert mange ganger herinne og noen av linkene har du fått snarvei til allerede.

F6 er et utmerket utgangspunkt for dem som ikke har stort budsjett. Rimelige, forholdsvis lettdrevne og i prisklassen har de utmerket lyd. Ikke allverdens med bass, men det igjen gjør at folk får seg sub inn i heimen

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Unge mann, vi har prøvd. F6 er debattert mange ganger herinne og noen av linkene har du fått snarvei til allerede.

F6 er et utmerket utgangspunkt for dem som ikke har stort budsjett. Rimelige, forholdsvis lettdrevne og i prisklassen har de utmerket lyd. Ikke allverdens med bass, men det igjen gjør at folk får seg sub inn i heimen

hehe linkene har jeg nok bare ikek helt fått med meg blant all pepringen her. da jeg kikket på finn.no kikket jeg aldri på navn på merket, jeg gikk egentlig ut generelt på høyttalere/pakker som ligger i en slik pris.
    og som nevnt selv sier jeg jo at for en som handler sitt første stereoannlegg eller for en som ikke er interressert i å bruke masse penger på lyd så tror jeg det er et perfekt valg. var ingen stor mening bak denne tråden, bare ville spørre. da er ting oppklart. storfint da

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker egentlig som du ikke helt leser svarene i en tråd der du selv stiller spørsmål?

Et lite tips til. Vær så snill å bruk store bokstaver innimellom, blir litt enklere å få sammenheng i det du skriver, og hos mange blir du kanskje tatt litt mer seriøst også

Men jeg vil tro at det finnes noen i ditt "nærområde" som har et sett stående, me det kan vel ikke sammenlignes med de høyttalerne som står i signaturen di.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Virker egentlig som du ikke helt leser svarene i en tråd der du selv stiller spørsmål?

Et lite tips til. Vær så snill å bruk store bokstaver innimellom, blir litt enklere å få sammenheng i det du skriver, og hos mange blir du kanskje tatt litt mer seriøst også

Men jeg vil tro at det finnes noen i ditt "nærområde" som har et sett stående, me det kan vel ikke sammenlignes med de høyttalerne som står i signaturen di.

Skal ikke lage så mye styr om din tråd, men dette er da ingen norsktime? hehe. Nei går litt fort iblant gitt. Jauv da. Nei da får en lene seg tilbake og nyte litt fin musikk fra Trance around the world veit jeg. Orker ikke diskutere mer her nå, fått svar på det jeg lurte på så om noen veit om og evt hvordan man sletter denne tråden så si ifra.

Intermediate svensken sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    774
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke helt med her jeg.
    Har lest tråden din, men får ikke noen sammenheng med svarene dine.
    Hvis du ikke skal ha slike "billige" høytalere, hvorfor skal man da poste en ny tråd?, du kunne like godt søkt her på forumt som asvaberg har linket til.
    Da hadde du kunnet lest om de er bra eller ikke, å kommet med spørsmål i en ekisterende tråd ..

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns nå det blitt litt artig lesing her inne jeg da

Selv syns jeg F6 fungerer bra, litt lite tyngde i bassen bare. Syns egentlig diskanten er litt mer behagelig enn på m65.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne tråden må jo helt klart inn på "Topp 10"
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    slettet

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje en ide å konservere den? Den blir vel slettet snart, etter trådstarters ønske...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •