Ht til Denon 3806. Fersking trenger hjelp.. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Redneck83
    Jeg er nok ikke den som spiller musikk på full guffe, der liker jeg det på ett middels nivå.. Når det kommer til film derimot, så skal det høres..

Stemmer også at jeg kan bi-ampe frontene...

Må si at det er f*** ikke lett å velge ht når man ikke har så mye erfaring... Er redd får å kjøpe ht og så bli misfornøyd med lyden.. Selvom det meste vil bli bedre enn hva jeg har..
    Spurte om jeg kunne høre klipscha på min forsterker, men det ville ikke fyren i butikken gi meg lov til.. Og jeg får heller ikke hørt BW på min forsterker heller..
    Har hørt ht på henholdsvis HK og Nad.
    Liker forsåvidt begge. Men er i tvil på hvordan det blir på min Denon..
    BW hadde en veldig behaglig lyd på musikk og det liker jeg. Vet ikke hvordan de blir på film
    drit i klipsch, de gjør det bare vanskelig. tviler sterkt på at hi fi klubben nekter deg å ta med din forsterker inn i butikken og koble til da men, skjønner om du ville ha med høyttalerne hjem da.

og kan du bare ikke høre de høyttalerne hos hi fi klubben på en denon 3808 da? tør vedde mye på at det ikek er så stor forskjell på de to at du vil merke det siden det er den nye utgaven av den du har.

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av nad_319
    tviler sterkt på at nad vil ødelegge så veldig mye om du bruker den på basserne på 683`ene men. den denon er ingen skamdyr forsterker så er jo ikke noe high end produkt dette da så så vanvittig ødeleggelse vil ikke naden utgjøre og jeg tror denon vil dra de fint uten en nad jeg om han bi amper de med surround back som jeg har gjort på min 4306. spiller mer enn bra nok på mine b&w cdm9nt

Sorry, jeg som missforsto deg. :-) NAD skaper jo krutt i bassområdet, så det var faktisk ikke noen dårlig ide det.. Men bi-amping muligheten er jo der, og tipper han har nok krefter til å dra dem. De er heldigvis ikke så strømsugende som 604, så det burde nok gå bra. Men det er som alt anna.. Jo mer guffe dem får, jo bedre spiller det :-)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •