Innbyggings HT'er fra KEF

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Yawa sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Innbyggings HT'er fra KEF

Heisann, lurte litt på om noen her har noen erfaringer med KEF sine innbyggings høyttalere?
    Tenker da spesefisert på:
    - Ci9000ACE som front.
    - Ci3-80QT som center.
    - Ci200.2QT, Ci200.3QS/QR, CiFDT som surround. Hvilke av disse vil kunne gi meg den beste filmopplevelsen? Vet at CiFDT er en dipol og muligens gi ett bedre lydbilde, men det kommer vel litt ann på plassering?

Håper på litt veiledning her, for jeg har kun intressert meg for stereo system før, men nå som jeg skal bygge hus hadde det kansje vert på tide å få til enn liten filmopplevelse hjemme i stua. Så, dette er helt nytt for meg.

.... .Håper på gode svar.....

Active HKviking sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    448
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kef

Jeg kom over Ci9000ACE der jeg handlet min Kef Senter. Hørte topp ut den. De hadde et oppsett med tre i front med de andre modellene som du nevnte. Spiller meget bra til å være innebygget.

Newcomer Yawa sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    okay, venter på prisoverslag nå. blir spennende.
    Men jeg trenger også en grei 5 kanals surround forsterker. i og med at jeg aldri har intressert meg for surround før, og at dette er helt nytt for meg hadde det vert fint med noen innspill her også, på noen anbefalinger til disse høyttalerene jeg snakker om. KEF.

Prisklasse, tja. 15-20k, hvertfall, har jeg jo regnet med da, så ikke vits i å komme med masse forslag i 10tusen krones klassen...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •